• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:09
Hallo,

Ik heb mijn HP laptop nu al iets van 2,5 jaar en sinds een paar maanden maakt de ventilator een ratelend geluid. Hij komt ergens tegenaan ofzo. Nu heb ik een verzekering bij de Dixons genomen die nog tot de zomer loopt. Nu ben ik naar de Dixons gegaan en hun verteld wat er mis mee is. Nu zeggen zij dat hij hier niet voor verzekerd is.
Nu is het zo dat als ik hem open maak de garantie eraf is... En als ik hem laat repareren ben ik een hoop geld kwijt.
Het ironische is dat als ik bijvoorbeeld mijn laptop van de trap af lazer of er een glas Fanta overheen pleur hij gewoon wordt gemaakt, aka een nieuwe krijg. Nu vind ik dit een beetje zonde. Maar wat kan ik doen? Gewoon maar laten repareren of m gewoon perongeluk laten vallen waarbij ik het risico loop dat hij t nog gewoon doet en ik dus met een pauper laptop met krassen erop rond moet lopen...

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Terug naar de winkel, als ze daar zeggen dat ie daarvoor niet is verzekerd moet je vragen of het wel voor val schade is door een "ongeluk"
Als ze ja zeggen dat ding gewoon laten vallen. ;) Dan krijg jij een nieuwe en hebben zij meer kosten. Want volgens mij behoord het gewoon onder de garantie. :)

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:34
Ik zou zelf nooit de verzekering misleiden, maar als ik een verzekering neem en ze komen met zo een flauwe reactie, dan had ik serieus een backup gemaakt en hem van de trap gedonderd.... probleem opgelost, iedereen blij :D

Vind het van de zotte dat je om dit soort kinderachtige regeltjes niet gewoon in 1x terecht kan.

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ehh, heb je een verzekering of heb je een extra garantie? Ik hoor vaak mensen de extra garantie een verzekering noemen, terwijl het dat totaal niet is.

• WybWyb
Nee het is echt een verzekering van 3 jaar. Maar de Dixons zegt dus dat de ratelende ventilator niet hieronder valt.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:25

d0s

sssst

WybWyb schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:08:
Nee het is echt een verzekering van 3 jaar. Maar de Dixons zegt dus dat de ratelende ventilator niet hieronder valt.
:o Wat een onzin, dat moet er gewoon onder vallen..

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

WybWyb schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:08:
Ik zou ook niet weten waarom niet? :? Kijk, als het door opgehoopte stofwolken komt, ok, maar als het 'zomaar' is (bijvoorbeeld de kogellager stuk door ofwel slijtage of stoten) dan kannie denk ik gewoon opgestuurd worden. Let wel, dit zeg ik zonder de laptop gezien te hebben, dus ik heb geen idee of het dus wel onder de verzekering valt, maar waarschijnlijk wel dus. Woon je toevallig in de buurt van Alkmaar (ik zie geen woonplaats ingevuld in je profiel)? Dan kan je daar van de week langskomen, ik werk daar bij de Dixons Xtra namelijk (in de V&D, 2de etage), dan kan ik even kijken.

• WybWyb
Ja woon wel in de buurt van alkmaar. Komt niet door opgehoopte stofwolken. Zuig m altijd uit met de stofzuiger enzo. Moet even kijken wanneer ik tijd heb. Dan zal ik wel langskomen. Of ik stuur mn vader even. Heb best weinig vrije tijd dezer dagen.

Verwijderd

Gewoon eens HP zelf bellen en het hun vragen ? 0900 - 202 0165

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

Mad_Demon

de dokter

In de voorwaarden van de verzekering staan van die kleine lettertjes. 9 van de 10 keer staat er ook: het apparaat moet dusdanig beschadigd zijn dat er niet meer normaal mee gewerkt kan worden. Een deukje of een krasje of in dit geval zo'n ventilator zou er niet onder vallen. Heel flauw :(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Pagina: 1