Toon posts:

[iPod 5G] valt uit bij aansluiten op de PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb problemen met me ipod video (5g) ik heb en keertje zitten klooien met de firmware. zo kon ik gratis spellen downloaden en dat ging allemaal goed. toen ineens kon ik me ipod niet meer aan zetten. toen heb ik alles weer hersteld en werkte alles weer goed.
een tijdje daarna wilde ik synchroniseren met me pc maar na circa 100 nummers viel de ipod uit en stonden alle laatste nummers (in de sessie voor hij uit viel) als overige bestanden op me ipod en kon ik ook niet af spelen.
wat ook heel vreemd is is dat me accu direct bijna leeg was (normaal kan ik met en volle accu een goede dag mee) probeerde ik het daarna weer met synchroniseren valt de ipod iets sneller uit en geeft de ipod een signaal dat er direct een stroombron op aan gesloten moet worden.
ik snap dus echt niet wat het is. k heb al een tijd zitten googlen maar heb nooit iemand gevonden die het zelfde heet.
alvast bedankt

(ps. zeg ff als me topic fout staat want k ben nieuw hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mark-vd-lely, welkom op GoT :)

Ik ga je inderdaad vertellen dat je topic fout staat :P De iPod is welliswaar een PMD, maar op GoT hebben we de iPods een speciaal plekje gegeven in Apple Talk. Ik move daarom je topic even naar het juiste Apple-forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
mark, ik heb de topictitel aangepast naar "[iPod 5G] valt uit bij aansluiten op de PC". We stellen het op prijs als je niet alleen wat inzet toont door niet alleen je verhaal op te schrijven, maar ook door te letten op de spelling en interpunctie (hoofdletters en niet ipod maar iPod). Kijk ook eens naar het AMD Beleid.

Je kunt i.i.g. beginnen door de vijf stappen voor probleemoplossing door te lopen: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ipod5gen/.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 16-12-2008 14:02 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt i.i.g. beginnen door de vijf stappen voor probleemoplossing door te lopen: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ipod5gen/.
dit heb ik een tijd geleden ook al gedaan. maar er zijn weer een boel nieuwe versies van itunes enzo gemaakt dus zal het voor de zekerheid nog eens doen

edit: word de firmware ook opnieuw geïnstalleerd?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
geen succes, gelukkig vlak na het bijwerken gaf hij een bericht very low battery blabla. en steeds 2 piepjes achter elkaar.
me ipod zat gewoon aan me computer aangesloten. dus zou genoeg stroom moetten hebben. ipod was vol toen ik begon en nu kan hij weer een aantal uur opladen voordat hij vol is. dat vind ik nog heet vreemdste
iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan close
me batterij was kapot en dee beetje vaag, heb er een nieuwe in gezet en nu istie wee als ouds
Pagina: 1