[Ruby] Mijn onderzoek naar Rails

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Beste Tweakers,

Ik hoop dat ik jullie even mag lastig vallen met de vraag om mij te helpen met een onderzoek dat ik verricht naar de adoptie van Ruby on Rails. Voor mijn onderzoek, dat ik uitvoer aan de Universiteit Utrecht, heb ik respondenten nodig die in een survey hun mening willen geven over Rails. Ik wil een model toetsen dat de adoptie van Ruby on Rails door ontwikkelaars in het bedrijfsleven verklaart en voorspelt.

De survey is bedoeld voor professionele web applicatie ontwikkelaars en ervaring met Ruby on Rails is geen vereiste.

De mogelijkheid bestaat om aan het einde van de survey je email adres achter te laten, zodat ik je later de resultaten van mijn onderzoek toe kan sturen. Het zijn twee pagina's met vragen en het is zo gepiept.

Hier is de survey te vinden: disney.com

Ik hoop dat de moderator het mij toestaat dit op het forum te posten. Ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie het interessant zullen vinden en er is geen commercieel doel, slechts de wetenschap en de ontwikkelaars gemeenschap wordt gediend. :)

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet, Maarten

[ Voor 2% gewijzigd door Janoz op 15-12-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55

BCC

Beetje vaak dezelfde vragen en je vraagt nogal naar de bekende weg.
Wordt Ruby on Rails een industrie standard? Volgens mij is dat het al. Onder andere Sun, Oracle en IBM staan erachter, dus wat wil je nog meer?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 16:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Forum FAQ #verbodenspam

Hier staat dat je voor een enquete toestemming moet vragen. Toestemming verlenen we niet achteraf.

[ Voor 6% gewijzigd door Janoz op 15-12-2008 22:38 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.