• YannickH
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09-2025
Hoi mensen,

Ten eerste: ik heb geen idee of ik deze vraag hier wel mag posten, @mods: move/close at will :)

Ik heb een paar weekjes terug bij de Postbank een Fatboy aangeschaft.
Mijn oude relax stoel begon uit elkaar te vallen en deze Fatboy aanbieding in combo met inleveren van een flink aantal Postbank Rentepunten kon ik krijgen voor € 90,- ipv een dikke € 180.
Het lijkt me een geweldig ding :) enige probleem: hij is er nog steeds niet!
Ze zitten al een flink aantal daagjes over de leverings datum heen, en de klantenservice zegt dat ze er op het moment niets aan kunnen doen omdat ze de bestellingen via rentepunten niet kunnen zien :|
Verder valt me op dat het geldbedrag al wel afgeschreven is van mijn rekening, maar de rentepunten zijn er nog niet vanaf.
De levertijd is 8 - 10 werkdagen, er zijn nu al 19 werkdagen verstreken, en er is dus nog niets verschenen bij de deur, ook geen kaartje dat ze al langs zijn geweest.

Heeft iemand ook zulke ervaringen met Postbank?
Enig idee wat ik zou kunnen doen?

cheers! Yannick

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
*weg* ... sorry :X

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 15-12-2008 21:21 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-01 10:49

racoon

mooowwww

de klantenservice zegt dat ze er op het moment niets aan kunnen doen omdat ze de bestellingen via rentepunten niet kunnen zien

Dus heeft het geen zin de postbank te bellen.

van de postbanksite Levertijd:* 5-10 werkdagen
* De genoemde levertijd is slechts een indicatie

Zie ook dat sommige kleuren uitverkocht zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door racoon op 15-12-2008 21:28 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• YannickH
racoon schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:23:
de klantenservice zegt dat ze er op het moment niets aan kunnen doen omdat ze de bestellingen via rentepunten niet kunnen zien

Dus heeft het geen zin de postbank te bellen.
Daar kwam dus uit dat het systeem deze bestellingen niet liet zien, waardoor ze mij niet verder konden helpen... ben ook al langs gegaan bij de lokale vestiging, waar hetzelfde uitkwam.
Mijn contactgegevens zijn genoteerd en ze zouden terugbellen/mailen als ze weer iets kunnen...

dus nee, veel nut heeft het niet..

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:24
Zoek ze op en steek ze in de brand! Ik heb zelf meerdere bestellingen gedaan bij de postbank en nooit problemen gehad. Als postbank er niets aan kan doen, vraag dan wie wel. Stuur ze een mailtje, aangetekende brief en bel ze gewoon nog een keer. Als daar niets uitkomt kun je altijd de betaling laten storneren bij, je raad het al, de bank. En mocht je het dan nog een keer willen proberen...

edit:Heb je dit al gevonden? http://www.postbank.nl/in...html?FormLinkId=836438851

[ Voor 14% gewijzigd door HenkEisDS op 15-12-2008 21:35 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
Ik zou gewoon afwachten. Zulke acties bij ondernemeningen duren vaak lang. Voorraad tekort etc. Als het nog een week duurt probeer nog eens te bellen, mogelijk heeft de helpdesk dan meer informatie binnen.

• YannickH
Ik ga idd deze week nog 1 a 2 keer langs :P
Verder zit er niets anders op dan wachten.. nouja, ik dacht als er nou meer mensen dit probleem hebben gehad, kan ik misschien een schatting krijgen, wil dat ding wel VOOR de kerstdagen zien verschijnen :P

iig bedankt voor tips :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Let overigens op dat je niet al te lang afwacht, want dan kost het storneren je extra moeite. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• YannickH
Ja, dat is inderdaad een goeie.
Iemand enig idee hoe lang ik dit ongeveer zou kunnen rekken? of is het gewoon altijd een zaakje van zo snel mogelijk..
Ik denk dat ik mijn grens op volgende week maandag/dinsdag leg
Nu maar hopen dat het allemaal overbezorgdheid is en alles gewoon op zn pootjes terecht komt :P

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
Ik denk dat je bij een onderneming als de postbank geen zorgen hoeft te maken over oneerlijke behandeling. Oftewel, je kan er op vertrouwen dat je je geld terug krijgt zou je de fatboy nooit binnen krijgen.

Vaak komt er pas na enkele tijd (nadat er veel meldingen binnen komt van te late leveringen) instructies voor helpdesk medewerkers hoe ze moeten reageren op deze situatie.

• YannickH
Aha, dat zou een hoop uitleggen.
Dat zou dus betekenen dat het vaak wel goed verloopt, dus mijn zorgen zijn al weer wat minder :)

Dankje!
Pagina: 1