[iCal] Agenda's binnen iCal syncen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-01 14:53
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om twee verschillende agenda's (mijn gewone en mijn google calendar) agenda in iCal te syncen. Dus dat alles wat ik mijn Thuis agenda toevoeg ook automatisch in die google calendar komt, zodat ik mijn Thuis agenda met iemand kan delen via google calendars. Nu ben ik de hele tijd die dingen aan het kopieren. Volgens mij kan dat makkelijker...

Dennis

[ Voor 9% gewijzigd door dennisje182 op 15-12-2008 20:47 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je misschien weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf zoekt en dingen probeert. Mocht het dan niet lukken, dan mag je een topic openen, waarin je duidelijk vermeldt wat je probleem is, wat je zelf gezocht en gevonden hebt en waarom het niet werkte. Als je bijvoorbeeld bij Google Calendar zelf kijkt is er een artikel waar staat uitgelegd hoe je iCal met Google Calendar kunt synchroniseren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.