Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slipstreamen SP1

Pagina: 1
Acties:

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 23:17

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Hey

ik ben bezig om een nieuwe Vista Ultimate 64 bit SP1 te creeëren. Mijn originele DVD heeft geen SP1 en daardoor is het niet mogelijk om te installen met meer dan 2GB.
Het systeem waar ik op werk is een Homepremium 32 bit machine. wanneer ik Vlite gebruik om het SP te slipstreamen krijg ik een error dat de integratie alleen kan op een 64 bit omgeving.

Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen zonder al mijn geheugen van het moederbord te halen?

Thx

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Royale de Luxe schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:15:
Mijn originele DVD heeft geen SP1 en daardoor is het niet mogelijk om te installen met meer dan 2GB.
Je bedoelt deze: Error message when you try to install Windows Vista on a computer that uses more than 3 GB of RAM: "STOP 0x0000000A" :?

Volgens mij geldt dit namelijk niet standaard voor alle systemen. Maar het makkelijkste is eventjes een reepje geheugen eruit te halen, dat is waarschijnlijk veel minder tijdrovend dan vLite werkend te krijgen. :P

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 23:17

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Neen de stop error is 0x0000007E en is gekend voor systemen die geen install aankunnen met meer dan 2GB...
Maar het zal inderdaad vlugger gaan met het geheugen eruit te krijgen. Was al aan het testen met een VM maar dat gaat zo tergend traag... zal toch alles moeten uitbreken en het nadien weer installen...

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Verwijderd

Je zult dus een 64-bits Windows moeten hebben voor het integreren van SP1, dus installeer Vista met 2 GB en maak met die kersverse setup een Vlite DVD en het zal dan wel lukken?