Alternatieve PC-spellen voor een dansmat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ooyevaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 22:36
Ik heb van Futuremax een tweetal dansmatten en ben daar echt wel tevreden over. Zeker omdat het gratis dansspel Stepmania prima werkt bij mij op mijn mediacenter-pc.
Heerlijk om die dochters van me te zien uitsloven op hun favoriete muziek.

Maar ..... ik zie me dat zelf niet helemaal doen. Dus ben ik op zoek naar eenvoudige arcade/sport spelletjes die met zo'n mat te bedienen is. Met een joystick dus, want de mat doet zich middels usb voor als joystick.

Uiteraard vraag ik niet om een set illegale downloads, want ik weet ook wel dat er best hele series freeware beschikbaar moet zijn O-)

Wie weet er een leuk ander doel voor de dansmat ?

Yamaha FZ1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ieder spel waar je een joystickin kan mappen kan je in principe met dat ding spelen, maar leuk is anders :?
Het is echt wel puur voor dancegames gemaakt en niets anders. Als je alternatieven zoekt kan je de pc versie van dance dance revolution nemen (af te raden, de songlist boeit niet echt) of In the Groove.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ooyevaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 22:36
Dat elk spel dat met een joystick kan werken zou werken met de dansmat snap ik. Daar gaat het me ook niet om. Ik kan me zo voorstellen dat er meer is dan alleen dansen.
Ik ben toch niet de enige die een soort wii-fit in zo'n mat ziet ?
Maar wie heeft er al spellen gevonden die leuk genoeg met zo'n mat te spelen zijn ?

Yamaha FZ1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

O2Jam (dacht nu niet meer speelbaar door IP block, of deels), was te spelen met zo'n mat. Maar, je benen zijn lam na zo'n 30 seconde :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Audiosurf wellicht? via Steam te krijgen. Ook een muziekgebaseerd spel. Voor de rest kan je wellicht kijken of je er ski/skate/hoverboard achtige spellen mee speelbaar kan krijgen, fitmakende games kan ik niet direct noemen. Een reflex schietspel spel zou we leuk zijn trouwens =p

Beetje topickaping- ik overweeg ook een dancemat aan te schaffen- heb je daarbij misschien tips? (ik heb al eea op got gevonden over plastic/hard plastic/metal pads waarbij de laatste de beste en duurste zijn)

[ Voor 15% gewijzigd door Soepster op 15-12-2008 22:47 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB