Kritiek op m'n muziek!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Hoi,

Ik heb hier www.mp3.com/greenskin wat muziek van me staan, en ik zou het eigenlijk wel tof vinden als ik van jullie wat kritiek op zou kunnen krijgen.

Vooral eigenlijk op de productie, in mindere mate op de muziek zelf. Zoveel stelt dat niet echt voor namelijk, aangezien het twee trance nummers en één cheesy new age nummer is.

Iniedergeval bedankt!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:39

Sharky

Skamn Dippy!

hoe kun je kritiek op de productie hebben als je alleen de muziek hoort?
of mis ik nu iets?

This too shall pass

• GREENSKiN
Ik bedoel met productie de algemene sound... hoe gelikt het klinkt. Niet het maken van 't nummer.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:39

Sharky

Skamn Dippy!

het klinkt zeker niet slecht, ik kan alleen maar commentaar geven op het nummer zelf.
ik had een andere kick/bass gedaan. ik denk als je nog wat oefent dat je best heel koel spul kunt maken

This too shall pass

• GREENSKiN
Over welk nummer heb je 't?
One Hour is een nummertje gemaakt in anderhalf uur, met alleen m'n RM1x, niet echt veel tijd besteed dus aan de echte sound... (stom van me om 't te vragen dan ook eigenlijk) ;)

Verwijderd

A little something like this begint heel mooi (aparte combinatie). Maar een beetje teveel van dat yo! der doorheen (past er niet bij, en dan ook nog zo vaak...)

One hour, heeft een Phatte Bass & klinkt gewoon lekker vrolijk (waarom trouwes zo nodig in anderhalf uur???). Leuk deuntje vanaf een minuut of 2 & een mooi einde! (vind ik persoonlijk nog het moeilijkst aan een nummer...)

Maar Purple Dreams zuigt...val der gewoon bij in slaap. De hele tijd gewoon een synth, een piano en wat drums... vinnik helemaal nix aan.

Verwijderd

A little something like this is een geinig nummer (nog niks op aan te merken ) , One Hour klinkt ook fantastisch goed (helder vrolijk , gaat niet snel vervelen).
Jammergenoeg heb ik toch het gevoel dat er egens tussen de ritmes die al voorbij komen toch iets mist.
Af en toe mis ik toch wel iets van een breakbeat (zo ergens in het midden van het nummer). Dit hoeft geen harde break te zijn , maar toch iets wat niet oect opvalt , maar toch bijblijft.

Purple Dreams , ja wat moet ik daarvan zeggen...

Je laat hiermee wel naar mijn idee zien dat je veelzijdig bent.
Dit nummer heeft wel als een groot nadeel dat ik het als wachtmuziek over vind komen.

De (geluids)kwaliteit van alle nummers is goed genoeg naar mijn idee .

• GREENSKiN
Bedankt voor jullie commentaar!

PsyFlux: Dat over dat Yo heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat ik wat te enthousiast met dat sample-tje omgesprongen ben :)
Over One Hour: Het was gewoon mijn bedoeling om toen binnen een uur een nummer van scratch af te krijgen, maar dat werd achteraf anderhalf uur. Gewoon voor de gein dus. Toch grappig dat veel mensen het een erg leuk nummer vinden.
Purple Dreams: Mooi dat je erbij in slaap valt, dat was de bedoeling ;)
Niet echt muziek om naar te luisteren, maar gewoon als achtergrond. Jaja, een beetje zoals de CD's die bij de Kruidvat liggen voor een knaak :)

Noisema: Inderdaad, er moeten wat catchy elementen in de muziek komen. Ik moet daar gewoon wat meer tijd in gaan steken; het is nogal lastig zoiets voor elkaar te krijgen zonder vocals...
Pagina: 1