• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-01 13:12
Ik vroeg mijzelf af of sommige mensen wel eens meegemaakt hebben dat wanneer er de 1ste aflever datum niemand thuis was of het pakket dan meteen terug gestuurd wordt naar de afzender. Ik heb namelijk een bestelling gedaan bij Max ICT en daar word mijn bestelling door TNT en DHL geleverd (zowiezo al vreemd) DHL was vrijdag wel heel erg vroeg en heb ik dus misgelopen, volgende werkdag zou het geleverd worden (vandaag dus), heb een vrije dag opgenomen maar geen DHL gezien. Na telefonisch contact blijkt dat de verzender opdracht gegeven heeft om het pakket terug te sturen terwijl het maar 1 keer is aangeboden bij mij thuis. Heeft iemand deze belachelijke actie wel eens eerder meegemaakt? En zo ja, kan iemand mij vertellen waarom een bedrijf zoiets doet? Dit kost toch alleen maar meer verzendkosten voor het bedrijf + een boze klant omdat die 2 werkdagen langer moet wachten?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:02

Robtimus

me Robtimus no like you

Na 1x is wel erg vreemd. Het ergste dat ik ooit heb meegemaakt is 4x, bij Selekt Vracht:
  1. Overdag, en natuurlijk is er niemand thuis.
  2. De volgende dag, weer overdag. Niet kunnen verzetten omdat ik de vorige dag pas na 6 uur thuiskwam en Selekt Vracht niet bereikbaar was.
  3. Ze zouden 's avonds langskomen maar blijkbaar is 4 uur al 's avonds
  4. Wederom veel te vroeg ondanks dat ze 's avonds zouden komen.
En toen ging het terug naar Engeland...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-01 09:16
Ik laat verzendingen die niet door de brievenbus gaan passen bijna altijd bij mn ouders/zus/buren/vrienden bezorgen. Op mn werk zou natuurlijk ook nog kunnen...

• Soepstengel
Ja ik ga morgen maar even bellen, vindt dit een beetje van de zotte... Hopen dat ze morgen ochtend gelijk kunnen versturen dat het dan morgen middag/avond meteen hier is en anders wordt het inderdaad op mijn werk afleveren mocht mijn baas daar geen moeite mee hebben. Ik ben benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben, zal vast wel weer een beleid zijn ofzo... Wordt waarschijnlijk een negatieve review van de shop, op het verzending stuk dan, aftersales waarschijnlijk ook want ook ik heb een half uur aan de telefoon gehangen vanavond in de wachtrij...

Verwijderd

Hmm.. Na 1x aanbieden terug sturen vind ik ook wel lichtelijk vreemd.. Ik had een pakje van ThinkGeek die me twee keer is aangeboden (de tweede keer was ik thuis), maar dan nog stond er op het briefje dat ik op dag 1 in de bus vond, dat ik (indien ze het niet konden afleveren) het pakket op kon halen bij het dichtstbijzijnde distributiepunt van DHL.. Misschien is dit dan het beleid van de shop waar je pakje weg komt...?

• Soepstengel
Heb Max ICT vandaag aan de telefoon gehad en volgens hun is het pakketje twee keer aangeboden want daarna pas wordt die terug gestuurd. Dit kan dus niet want ik heb geen briefje in de bus gevonden van een tweede bezoek en mijn moeder is de hele dag thuis geweest zonder dat iemand aan de deur is geweest.

Het pakket zal nogmaals opgestuurd worden, levertijd zal donderdag zijn 8)7 Is toch te gek voor woorden dat ik daar zo lang op moet wachten. Om het nog erger te maken blijkt dat pakket alleen maar mijn proccesor te bevaten, de andere 3 componenten (voeding, kast en harde schijf) blijken ook nog een keer verstuurd te worden. Ik snap die e-mails zowiezo niet, antec kast is terug gestuurd samen met voeding en harde schijf want ik was niet thuis, proccesor wordt ook nog een keer verstuurd want die blijkt dus via DHL verstuurd te zijn. Wat een zooitje zeg daar bij Max ICT, stuur verdomme alles gewoon via een pakket dienst, dan heb je dit gezeik niet!

Ik wacht nog steeds op een duidelijk antwoord, maar het ziet er naar uit dat ik donderdag alles binnen krijg op mijn stage bedrijf, dit om het nogmaals retour sturen te voorkomen... Hoop niet dat ze dit lezen, de review wordt waarschijnlijk best negatief tenzij ze me nu echt goed weten uit te leggen wat er aan de hand is...

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Laten ze het niet gewoon door de distribiteur zelf versturen? Dat doen ze bij OBCS ook :) Zou vrij logisch, aangezien iedere distri een contract heeft met een andere koeriersdienst

• Soepstengel
Ze laten het inderdaad door de distribiteur versturen, verklaart ook meteen waarom er 3 pakketen verstuurd zijn en ook nog eens door 3 verschillende paket diesnten geleverd wordt. Heb daarvoor een e-mail ontvangen, zou echter wel verstandig voor hun zijn om dit goed te vermelden op de web pagina zodat de klant ook weet waar hij aan toe is.

De twee paketten zullen morgen aangeboden worden op mijn werk, een week later dan gepland maar daar moet ik maar genoegen mee nemen ben ik bang. Is trouwens ook vreemd, blijkt dat ze maandag ochtend om 10:55 voor de deur hebben gestaan, ik heb geen bel gehoord en niemand gezien (ja de bel doet het gewoon).

Pagina: 1