Goede headphones

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
Hallo, ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe headphones voor bij mn tv om 's avonds lekker luidruchtig te kunnen gamen zonder dat mijn omgeving er last van heeft. Nu had ik een cheap geval van philips gehaald, maar bij het spelen van gears kraakt het enorm, grote tegenvaller dus.

Nu is mijn budget ongeveer iets van 100 euro, ik zie ook enorm dure headphones van honderden euros, maar dat is dus helaas niet aan mij besteed.

Ik open hier een topic over omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik het beste op kan letten en welke merken eruit springen. Het enige wat ik zeker weet is dat het draad 5 meter lang moet zijn (alhoewel ik dat ook nog kan verlengen).

Alvast bedankt :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Leuke sennheiser daarvoor kopen? Goede algemene performance en kwaliteit.
Kabel is niet super bij die 100E modellen, maar op zich in prima kwaliteit.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Voor 100 euro haal je een Sennheiser 280 Pro. Die zijn sealed, en veel waar voor je geld.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19

voodooless

Sound is no voodoo!

DarkShadow schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:56:
Ik open hier een topic over omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik het beste op kan letten en welke merken eruit springen.
Het lijkt me dat je voordat je een topic openend eerst zelf op zoek bent gegaan naar mogelijke alternatieven. Hier op GoT zijn er vast wel topics te vinden over mooie koptelefoons, en ook elders zijn er prima websites over te vinden.

Dus: wat heb je zelf al gevonden, en waarom voldoet dat niet/wel. En misschien nog wel het belangrijkste: ben je al gaan luisteren?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?