Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Voor wat het waard is.
Zojuist Sprite backup manager geinstalleerd en gebruikt.
Cryptisch en onduidelijk
Niet uitvoerbaar bestand op pc opgeslagen, wat moet je ermee?
Zinloos dus als je pda niet meer werkt want via de pc kun je ook niets.
Etc. etc.
Jammer dat dit soort programma's altijd zoveel aandacht van de gebruiker vragen.
Ik heb helemaal niet de tijd en zin om zoveel aandacht aan een programma te besteden.
Dit soort progjes geeft mij altijd het geval dat de hele wereld om hun software draait en al het andere minder belangrijk is.
Er bestaat ook software die dit soort leerprocessen voor eigen rekening neemt (syncback bv.)
Wat mij betreft: deinstalleren die hap en in de prullebak, en op zoek naar gebruikersvriendelijke software.

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Uhmm hard reset, backupbestand op je PDA kopieren, en dan vanaf je PDA het gemaaktebackup.exe bestand draaien? Even lezen voor het gebruik van backup programma's is trouwens, gegeven de belangrijkheid ervan, ook geen bizarre vereiste lijkt me :?

Anyway, succes met het andere programma dat je gebruikt.

"That was left handed..." - JJH

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Schei toch uit joh.. dat jij spritebackup niet snapt of niet even verder leest betekent niet dat die software slecht is.

Ik vind die software zelfs uitermate fijn werken! En met mij (denk ik) vele andere windows mobile gebruikers!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
flashin schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:19:
Schei toch uit joh.. dat jij spritebackup niet snapt of niet even verder leest betekent niet dat die software slecht is.

Ik vind die software zelfs uitermate fijn werken! En met mij (denk ik) vele andere windows mobile gebruikers!
Ok
Ik zal er nog eens naar kijken

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Toch wil ik wel een praktische kanttekening plaatsen bij Sprite Backup.
Werkt idd fijn: Je krijgt een .exe bestand, en als je die dubbelklikt wordt alles teruggezet, perfect.
Maar... Alleen terug op hetzelfde device!

Ik had zelf een TyTNII, en had inmiddels een Pro besteld, en mijn eigen TyTNII al verkocht.
Dus een TyTNII van de zaak geregeld en de sprite backup teruggezet.
Resultaat: Tig progjes die het niet meer deden, verschillende werden niet eens meer herkend, en gaven alleen nog een wit icoontje.
Alles stond er op, maar de progjes wilden niet meer werken, en ik moest alles opnieuw installeren.

Dus Sprite Backup: Goed als je naar hetzelfde toestel doet, maar als je de backup op een ander IDENTIEK toestel terug wil zetten is het bagger.
PS: Het ging wel goed met SPB Backup.