Helaas is er blijkbaar wat mis gegaan. Mogelijk heeft Zeef (forumcoördinator) voor het einde van de voting het lijstje al doorgegeven oid. Bij het naar de zogenaamde Trashcan verplaatsen (forumdeel alleen beschikbaar voor crew) heb ik zowel startpost als laatste post aangepast met de uiteindelijke lijst:
Nominaties beste laptop 2008 Tweakers.net:
Asus EeePC
Sony Vaio VGN-Z11XN/B
Sony Vaio VGN-NS11M/S
Apple Macbook Pro
Asus L50Vn
Zepto Nox A14
HP 8530w
Lenovo Thinkpad W700
XXODD XNi901cu
Macbook Air
Zoals te zien valt wijkt deze lijst nogal af:
- Asus F3Sg
- HP TX2650
- Alienware
+ Sony Vaio (2x)
+ XXODD
Exact zoals door de gebruikers is aangedragen en de lijst is bepaald aan de hand van de votes en de reden waarom (aangezien een aantal 2 votes hadden). Bovenstaande lijst leek mij het meest gebalanceerd en net aan de hand van de votes.
Zelf heb ik dit dus ook al gelijk aangekaart, zie ook een naar -1 gemodde post van mij bij de verkiezing zelf en het andere topic in dit deel van het forum:
Notebook Steeksleutel
Mochten jullie het oude topic terug willen zien, meld het dan maar. Er zijn helaas menselijke fouten gemaakt bij het doorgeven van de lijst...
Verder zijn de Apple Macbook Pro en Apple Macbook Air wel opzichzelf staande types, anders hadden we de Macbook moeten nemen. Verder is door de vraag naar een EeePC in de lijst gekozen voor de gehele lijn omdat niemand een exact oordeel had over welk type, maar vond dat Asus moest worden gehuldigd vanwege het initiatief op zich, iets waar ik me in kan vinden.
Volgend jaar kunnen we misschien beter reeksen nomineren, of gewoon weer merken. In ieder geval bedankt voor de feedback. In andere categoriën ging het nog wel, maar ik denk wel dat er gewoon te veel notebooks zijn om een goede lijst van 10 uit te halen. Ik hoop dat we op jullie steun kunnen rekenen bij de volgende verkiezingen.
[
Voor 57% gewijzigd door
GENETX op 17-12-2008 08:42
]