Toon posts:

CIA-achtige website

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
First of all, ik weet niet zeker of dit topic hier mag staan, maar in de categorieën onder 'general chat' past het ook niet echt. Dus toch maar hier.

Een tijdje geleden zag ik een gave website van, ik meen, een webdesign company. Op deze flashsite heb je een soort van perspectief van een geheim agent die aan een bureau zit met hierop allerlei voorwerpen die je kunt aanklikken.
Jullie voelen de bui al hangen: Ik weet de naam van dit bedrijf en url van deze website niet meer en ben benieuwd of jullie deze toevallig wel weten.

Ik hoor graag :)

Bedankt,
Evers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 07:33
Misschien een domme vraag, maar heb je al in je browsegeschiedenis gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou echt dom is-ie niet, maar als dat mogelijk was had ik dat natuurlijk wel gedaan. Het gaat echt om jaren, dus helaas is dat niet mogelijk. Ook bij mijn favorieten staat hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Bij jou is "een tijdje" hetzelfde als "jaren"?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OneUp schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:37:
Bij jou is "een tijdje" hetzelfde als "jaren"?
mijn fout. maar bedankt voor je nuttige bijdrage aan mijn zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:39:
[...]

De reply van de betreffende user is nuttiger dan je hele post ;) Vitale informatie heet dat :)

Aan de andere kant zijn we ook niet je persoonlijke search engine. Zoals je kan lezen op @ Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid horen dit soort topics iig niet in WEB :)

Conclusie resumé: dit topic gaat dicht :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:39:
[...]

Opzich wel een belangrijk gegeven. Als het om een site gaat die je jaren geleden bezocht hebt bestaat hij misschien niet eens meer.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
@mod: slotje dan wel niet vergeten eh ;) :+
@TS: google, yahoo, ....
als je nog enkele kernwoorden kent, en herinnnert wat dat bedrijf als diensten aanbod, kan je ze misschien terugvinden, maar mogelijk is die site ondertss al tig keren aangepast (en nu ajax ipv flash bv), of het bedrijf zelve al tig keren overgenomen of failliet gegaagn

[ Voor 82% gewijzigd door soulrider op 15-12-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@BtM909: ik post toch geen vraag naar een script?
@OneUp: En dan? Ik vraag of iemand het toevallig nog weet, wat maakt tijd dan uit? Ja, misschien is-ie al offline, maar daar komt toch geen verandering in als ik de tijd erbij zet? M.a.w.: wat maakt het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx Souldrider.

Nou ja dit draait op niets uit. Ik begrijp niet waarom mods hier altijd op zoek zijn naar een reden om een topic te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou ja dit draait op niets uit
Tja, dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen, en de mods weten dat ook. Niet op zoek naar een reden dus - die was allang bekend. Had je zelf ook wel achter kunnen komen trouwens:
First of all, ik weet niet zeker of dit topic hier mag staan...
When in doubt, mail de mods.

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 15-12-2008 15:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:50:
Tnx Souldrider.

Nou ja dit draait op niets uit. Ik begrijp niet waarom mods hier altijd op zoek zijn naar een reden om een topic te sluiten...
Ze zijn niet op zoek naar een reden, je maakt het er zelf naar. Neem bijvoorbeeld deze post boven je. Het is niet toegestaan een topic binnen 24h te kicken. Wil je toch een post aanpassen; gebruik dan het edit knopje. Neem de huisregels van GoT nog eens door voordat je weer een topic opent.
.oisyn schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:53:
[...]
Tja, dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen, en de mods weten dat ook. Niet op zoek naar een reden dus - die was allang bekend.
:o

[ Voor 19% gewijzigd door Tomfish op 15-12-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:49:
@OneUp: En dan? Ik vraag of iemand het toevallig nog weet, wat maakt tijd dan uit? Ja, misschien is-ie al offline, maar daar komt toch geen verandering in als ik de tijd erbij zet? M.a.w.: wat maakt het uit?
Alle extra informatie helpt je zoekopdracht te verbeteren en verhoogt het resultaat.

Daarnaast vond ik het gewoon vreemd dat je in je startpost praat over "een tijdje" en daarna over jaren. Dan zet je degene die je willen helpen op een verkeerd been.

Als je het hebt over een site van jaren terug ga ik iniedergeval geen moeite doen want dan ben ik waarschijnlijk allang weer vergeten wat voor site dat was, en wellicht is hij allang offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
spijtig genoeg heb ik zulke site nooit gevonden, anders kon ik je mogelijk wel helpen.

ivm de opmerking richting mods: hij heeft wel een punt dat dit niet echt in de gedachte van dit subforum past.
hier gaat het namelijk (vooral) over eigen webdesign en zo.
(maw: had je zelf zulke site gemaakt maar tegen problemen gelopen dan kan je hier altijd hulp vragen, maar een 'wie vind hem eerst' of putten uit mede-tweakers hun browser history of 'collectief geheugen' past gewoon niet hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BtM909 in "CIA-achtige website"
En nu echt dicht :+

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 15-12-2008 15:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.