ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verder is de spatie tussen schoksensor en beveiliging uit den boze!
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Weglaten dan.Swaptor schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:23:
Ik ben het niet met je eens, deze schoksensorbeveiliging dient te worden geïnterpreteerd als zijnde een beveiliging middels schoksensoren.
Verder is de spatie tussen schoksensor en beveiliging uit den boze!
Brandbeveiliging is beveiliging tegen brand. Overspanningsbeveiliging is beveiliging tegen overspanning. Inbraakbeveiliging is beveiliging tegen inbraak. Enzovoorts.
Dus schoksensorbeveiliging leest, voor mij iig, als beveiliging tegen schoksensoren.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
[ Voor 23% gewijzigd door Lustucru op 15-12-2008 15:47 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Ik zocht al naar zoiets vergelijkbaars maar kon er zo snel niet opkomen. Maar het kan dus wel degelijk.Lustucru schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:45:
Een smeltbeveiliging daarentegen is geen beveiliging tegen smelten en een bimetaal beveiliging beschermt niet tegen bimetalen.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Hoe dan ook, het doet niets af aan het feit dat "schoksensorbeveiliging" toch echt vreemder staat dan het net zo duidelijke "schokbeveiliging".
http://www.google.nl/sear...oksensorbeveiliging&meta= --> "Uw zoekbewerking - schoksensorbeveiliging - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
http://www.google.nl/sear...&q=schokbeveiliging&meta= --> "Resultaten 1 - 10 van circa 650 voor schokbeveiliging"