Toon posts:

Verbinding willekeurig onderbroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds sinds een paar weken het volgende probleem. In sommige gevallen, wanneer ik een website bezoek (zowel FF als IE) krijg ik de volgende foutmelding na een tijdje laden:

"Verbinding onderbroken

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw."

Dit lijkt bij bepaalde websites vaker voor te komen dan anderen, terwijl ik er zeker van ben dat deze prima werken. Na een tijdje opnieuw proberen werkt het vaak ook wel weer.

Nu komt hier echter bij dat ik ook niet meer op mijn eigen webserver kan komen via localhost. Anderen kunnen hier van buitenaf echter wel op komen, maar ikzelf kom er met geen mogelijkheid meer in.

Ik maak gebruik van draadloos internet, de signaalsterkte is prima. Maar gezien het bijkomende webserver probleem, lijkt het me sterk dat het hier aan ligt. Virusscans en adware scans al meerdere malen gedaan. Alles lijkt schoon te zijn.

Ik kan er verder maar bar weinig over vinden, dus ben ik hier terecht gekomen. Iemand die wellicht enig idee heeft waar dit aan kan liggen? :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 13:18 ]