Waar is de Thermaltake Maxorb EX te koop?

Pagina: 1
Acties:

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09-2025
Beste tweakers,

Aangezien ik mijn HTPC/Multimedia/Game PC op een goede manier wil koelen ben ik opzoek naar een Nederlandse webwinkel die de Thermaltake Maxorb EX verkoopt.

Deze Maxorb EX is de opvolger van de 'gewone' Maxorb. Het voordeel van de Maxorb EX tov het vorige model is dat deze koeler van koper is gemaakt, in plaats van alluminium. Wat uiteraard een positievere uitwerking heeft op de thermische geleiding.

Nu is de 'gewone' Maxorb bij veel webwinkels te koop, de Maxorb EX is daarentegen nergens te vinden!

Weet iemand waar je deze koeler kan kopen?

Ik hoor het graag van jullie!

Groet,

Maarten

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Al bij http://nl.thermaltake.eu/..._00000002&ccid=C_00000113 gekeken? :)
Alhoewel ik betwijfel of zij nog bestaan als ik zo de site zie..

Kortste klap: ff bellen

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• maart1985
Scipionyx schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:16:
Al bij http://nl.thermaltake.eu/..._00000002&ccid=C_00000113 gekeken? :)
Alhoewel ik betwijfel of zij nog bestaan als ik zo de site zie..

Kortste klap: ff bellen
Jep, heb al contact met de NL importeur gehad. Ze bevestigen dat de Thermaltake MaxOrb EX te koop is bij verschillende webshops (oa 4Launch / Salland etc). De koeler staat helaas niet in hun prijslijst, en ook niet de tweakers pricewatch. Vervolgens contact opgenomen met Salland, die vertellen mij dat ze enkel en alleen de 'gewone' MaxOrb kunnen leveren.

Helaas nog even doorzoeken dus.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-01 08:33

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik stel voor om eens een mailtje naar azerty te sturen.... Ze hebben enorm veel producten niet opgenomen in de prijslijst (wegens de grootte van hun lijst)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• maart1985
Dima_2005 schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:02:
Ik stel voor om eens een mailtje naar azerty te sturen.... Ze hebben enorm veel producten niet opgenomen in de prijslijst (wegens de grootte van hun lijst)
Zojuist gedaan, nu even afwachten!

• maart1985
maart1985 schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:50:
[...]

Zojuist gedaan, nu even afwachten!
4Launch:
Beste,

Na een kijkje te hebben genomen in ons assortiment heb ik inderdaad geconcludeerd dat wij de EX opvolger helaas niet leveren.
Wellicht dat het product nog wel in ons assortiment opgenomen wordt, maar tot op het moment dat dit gebeurd kan ik er helaas nog niets over zeggen.
Het enige wat ik u mee kan geven is: als u het product via ons wil bestellen, kunt u onze webshop in de gaten houden.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,
Azerty:
Goedenavond,

Ik heb dit voor u nagekeken, maar wij kunnen dit artikel helaas nog niet
leveren.

Er is nog geen levertijd of prijs bekend van dit artikel.

Met vriendelijke groet,

Azerty

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:40

EraZor

Don't mention the war

Waarom moet het persé die koeler zijn? Je hebt wel meer high-end coolers voor kleine kasjes he? Ik gebruik zelf, naar volle tevredenheid, een Scythe Mini Ninja. Niet te duur (28€) en koelt erg goed (q6600 @ 3Ghz gaat uitstekend)

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 20:11
Zalmans zijn soortgelijk uitziende koelers en zouden ook moeten passen, maar dat is alleen echt nodig als het om een kleine kast gaat. Anders voldoet een AC7 pro ook prima. Afhankelijk van je cpu zijn er zelfs mogelijkheden om die passief te koelen, met een scythe ninja bijvoorbeeld.
Pagina: 1