Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 dagen een Samsung i900 omnia en wilde deze synchroniseren met mijn PC. Ik had al ActiveSync 4.5 op mijn PC staan. Na het aansluiten van de USB kabel begon het synchroniseren. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat bepaalde contactpersonen uit mijn contactenlijst in Outlook niet in mijn omnia verschenen. Hetzelfde gold voor een groot aantal agenda afspraken.

Bij de contactpersonen ontdekte ik dat bij het verwijderen van een profielfoto in Outlook het synchroniseren wel goed ging. Echter, er zijn nog steeds een paar contactpersonen die ik gewoonweg mijn omnia niet in krijg. Voor de agenda afspraken is het mij een raadsel. Alle instellingen kloppen: ik wil alle agenda punten synchroniseren en ActiveSync is zó ingesteld dat hij zowel de PC als de omnia aanvult, daar waar er afspraken en contacten staan.

Heeft iemand een idee waarom bepaalde contactpersonen en agenda afspraken niet gesynchroniseerd worden?

Gr. Wim

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Heeft iemand een antwoord? Gr De Blaan :(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oude topics kicken met een "ik ook"-melding stellen we niet zo op prijs. Zeker niet aangezien je al een topic aangemaakt hebt, en dus daar prima je vragen kwijt kan. Deze gaat dus dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 25-02-2009 22:49 ]

Dit topic is gesloten.