stormblade32 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:06:
[...]
Laat het even weten wat het antwoord is, ik mag binnenkort ook mijn abonnement verlengen. Dus ik ben erg benieuwd. Ben al lang klant bij T-mobile, maar zit nu toch te denken om het via een o
nline gsm website te regelen.
Inmiddels heb ik contact gehad met T-Mobile (zowel per mail, telefonisch als in de winkel). Ben niet veel wijzer geworden.
edit:
Stormblade met wie heb jij contact hierover gehad? Besteld via de online shop?
In de winkel wisten ze niet veel, ze konden mij enkel de prijzen overleggen (bevestigen in mijn geval), maar ze wisten nog niks over de inhoud van het pakket.
Navraag bij de telefonische verkoop leerde dat de voucher of headset niet bij hun in het systeem vermeld staat. Ook bij nieuwe klanten staat dit er niet bij. Mogelijk krijgen alle klanten deze standaard in de doos, maar dit kon ook niet bevestigd worden. Voor zover bekend is er geen verschil in dozen voor o
nline, offline, nieuw en vernieuwing en is de inhoud van alle pakketten hetzelfde.
De toestellen zullen pas vanaf 26 februari daadwerkelijk verzonden worden. De levertijd is minimaal 5 werkdagen en maximaal 14 werkdagen, volgens mevrouw (waarschij
nlijk alleen bij verniewingen

). Daarom werd mij geadviseerd het toestel in de T-Mobile winkel te kopen, zodat ook gelijk de inhoud van het pakket gecontroleerd kan worden.
Zelf vind ik dit ook het fijnst, en doordat er bij het flex-prijsplan geen verschil is tussen WEB-maandkosten en reguliere maandkosten loop ik geen netwerkkorting mis. Op mijn e-mail heb ik ook al antwoord

:
Uit onze gegevens blijkt dat u op 16 februari 2009 inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een medewerker van T-Mobile Klantenservice en dat wij u meer informatie over de Nokia 5800 hebben gegeven. Wij vertrouwen erop dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
offtopic:
Nog wat facts:
- Studenten (nieuwe aansluitingen) kunnen overigens 20% korting p/mnd krijgen in de T-Mobile winkel. Op vertoon van collegekaart. Vraag naar voorwaarden (o.a. alleen op nieuwe abo’s, geen verlengingen)
- Ik kan het toestel het voordeligst krijgen met relax 100 WEB + 60,- = 210,- . Dit komt door mijn klantenstatus.
Zelf ga ik voor flex 20 + 10,- = 250,-. Ik kan bij de eerste zelfs geen W’n’W afsluiten. - Voor meer tips kunnen jullie me DM-en