Beste Tweakers,
De opstelling:
Computer 1 & Computer 2 waren beide verbonden met een Speedtouch router van KPN.
Ik heb de speedtouch router vervangen voor een Linksys Wireless ADSL2+.
Op computer 2 heb ik de instellingen doorlopen en het internet werkt.
Na alles opnieuw te hebben opgestart e.d. werkte het interne netwerk goed de eerste 2 minuten, daarna niet meer. Nu start ik het vanmorgen op en functioneert het helemaal niet meer.
Beide XP pc's hebben wel internet maar kunnen niet op elkaars netwerklocaties, terwijl dat voorheen wel kon en ik me niet bewust ben van een wijziging in de pc's.
De computers komen wel in de werkgroep te staan maar ik ben niet gemachtig "Toegang geweigerd."
De IP range is wel anders als voorheen. Moet ik iets veranderen op beide pc's?
Titel is niet helemaal van toepassing (meer) zo...
De opstelling:
Computer 1 & Computer 2 waren beide verbonden met een Speedtouch router van KPN.
Ik heb de speedtouch router vervangen voor een Linksys Wireless ADSL2+.
Op computer 2 heb ik de instellingen doorlopen en het internet werkt.
Na alles opnieuw te hebben opgestart e.d. werkte het interne netwerk goed de eerste 2 minuten, daarna niet meer. Nu start ik het vanmorgen op en functioneert het helemaal niet meer.
Beide XP pc's hebben wel internet maar kunnen niet op elkaars netwerklocaties, terwijl dat voorheen wel kon en ik me niet bewust ben van een wijziging in de pc's.
De computers komen wel in de werkgroep te staan maar ik ben niet gemachtig "Toegang geweigerd."
De IP range is wel anders als voorheen. Moet ik iets veranderen op beide pc's?
Titel is niet helemaal van toepassing (meer) zo...
[ Voor 3% gewijzigd door josjos op 15-12-2008 10:40 ]