Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33
Hallo al dan niet mede GTA IV eigenaars,

zoals ongeveer iedereen heb ik ook wel wat probleempjes met GTA IV. Waaronder de "GTA 4 reageert niet meer " fout, en de fatale bluescreen.

Ik heb er nog geen idee van of dit komt sinds de clean install van de driver 180.84 ( dat vis ik nog wel uit ). Maar het is hoogst irritant. Vista zegt natuurlijk dat dit door een hardware fout is, maar de software die de hardware aanstuurt ( in mijn geval een GTX280 ) is wel vaker het geval bij nVidia.

Buiten dit probleem om draaid de game tamelijk goed. Langste periode zonder crash ( eerste keer starten ) was 1u35min volgens de stats ingame.( performance: klik hier)

Wat meer informatie:
- De game is geupdate.
- nVidia driver 180.84 (clean install op vista ultimate 32bit)
- Register is clean
- Is getest met en zonder overclock (E8500 @ 4.3 ghz)

Systeem:
E8500 @ 4.3 ghz;
4GB OCZ reaper RAM;
P5Q Pro;
850w voeding
Asus GTX280
Creative X-Fi Extreme Music.

Zijn er mensen die ook deze problemen hebben? Zoja hoor ik het graag met eventueel een oplossing.

[ Voor 26% gewijzigd door DoubleDot op 15-12-2008 01:31 ]

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:54

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb dit ook, zowel met de .48 en de .84 drivers....
Wat ik wel merjk is dat als ik mijn CPU meer overclock... dan word het erger
En als ik hem minder overclock... word het minder erg.

Als ik mijn videokaart overclock, dan crashed het spel aan alle kanten...

Dus ik wacht sowieso even tot de update uit is.. en dan ga ik wel weer single playeren. Nu even alleen MultiPlayer... Het is namelijk best zuur als je 20 man hebt afgeknald in een missie en je krijgt een BSOD.

FreeReef.nl

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33
Je moet er eens op letten dat je gfx fan ( als je die kan horen tenminste ) uitgaat vlak voor die bsod ( en vlak : 1seconde )