Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluidskaart i.c.m. Logitech Z-2300

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Via deze weg zou ik graag willen vragen welke geluidskaart jullie adviseren om aan te schaffen in combinatie met mijn Logitech Z-2300 set.

De set wordt enkel gebruikt om mp3's te beluisteren via winamp en .mkv bestanden afspelen met windows media player classic.

Op het oog heb ik met name de volgende geluidskaart:
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio

Omdat ik nu (waarschijnlijk door de onboard geluidskaart) met een hoog volume redelijk wat ruis hoor in de vooral hoge tonen, hoop ik dit op te lossen met een betere geluidskaart.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Goede kans dat een betere geluidskaart je probleem oplost. Welke voor jou het beste is hangt af van tig dingen, maar aangezien je weinig eisen geeft kunnen wij niet uit de 1001 mogelijkheden kiezen voor je. Sowieso zijn "welke moet ik kopen?" vragen op GoT niet de bedoeling, aangezien alleen de topicstarter er wat aan heeft.

Tip: als echt niets je uitmaakt muv kwaliteit, zou je het beste eens bepalen wat voor jou de minimale signaal/ruisverhouding is, en vervolgens in goede reviews opzoeken welke kaarten allemaal daaraan voldoen, dan daar ofwel de goedkoopste danwel de beste uit kiezen. Je merkt weer - omdat jij niet exact aangeeft wat die grens voor jou is kunnen we het gewoon niet voor je zeggen :o

Oh, en verder is Overige Hardware geen dumpbak. Neem eens een kijkje in Audio & HiFi...

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 14-12-2008 23:53 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.