Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, ik ben van plan om als kerstcadeau een Externe HD te kopen voor mijn ouders. Hij zal enkel gebruikt worden om foto's op te stallen.

Zijn er dingen waar ik extra op moet letten? Merken+types die aan te bevelen zijn? Het liefst wil ik onder de 100 euro blijven met zo veel mogelijk GB's.

Alvast bedankt!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Al in de Pricewatch gekeken onder externe harde schijven.

Verder zit je ook nog vast aan het feit dat vanaf 500GB je een adapter nodig gaat hebben.

Ik heb eergisteren bij de Mediamarkt een LaCie 1TB voor 95 euro opgepikt, niet verkeerd al zeg ik het zelf.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:16:
Al in de Pricewatch gekeken onder externe harde schijven.

Verder zit je ook nog vast aan het feit dat vanaf 500GB je een adapter nodig gaat hebben.

Ik heb eergisteren bij de Mediamarkt een LaCie 1TB voor 95 euro opgepikt, niet verkeerd al zeg ik het zelf.
Gekeken ja, maar ik raak een beetje zoek in de GB's. Moet ik letten op dingen zoals Cache, etc. Wat je zegt over die adapter is idd iets om op te letten. Aangezien het plan 1TB is, ben ik daar dus sowieso aan gebonden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wiethoofd schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:16:
Ehh, Wiethoofd, dat is pure onzin die je daar loopt te verkopen.

Anyway, dit heeft niets met PMG te maken, en zou beter in OM staan.
Daarnaast verwachten we van een tweaker dat hij zelf kan beslissen welke hardware dat hij moet kopen. Daarom ga ik dit topic niet verplaatsen maar gaat deze op slot. Zoals hierboven al gezegd, in de PW is meer dan zat te vinden over wat er verkrijgbaar is.

Dit topic is gesloten.