Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding voldoende?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
(jarig!)
Hallo,

Ik ben van plan de config van de Mediacenter-PC van HWI November 2008 aan te schaffen (klik), met de PVR 150 en de Silverstone LC11S-M+300W voeding ipv de LC17+Be quiet.

Nu wil ik deze alleen gebruiken in combinatie met de Silverstone LC11S-M (klik), welke standaard geleverd wordt met een 300W voeding. De specificaties van deze voeding zijn hier te vinden.

Nu vroeg ik me alleen af of deze voeding voldoende is voor dit systeem. Volgens enkele PSU calculators wel, ruim genoeg zelfs, maar ik wil het toch nog even hier vragen.
Zo niet, is er dan een andere voeding met de TFX factor die hier wel aan voldoet?

Bij voorbaat dank,
Zinu.

[ Voor 4% gewijzigd door Zinu op 14-12-2008 18:14 ]

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
(jarig!)
Hmm, ja, oké. Maar ik dacht dat een vraag als deze daar niet onder zou vallen. Dan plaats ik het daar wel gewoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 idd

Als je de moeite had genomen om daar te lezen had je waarschijnlijk zelf geen vraag hoeven stellen en als dat niet zo was had je gezien dat je wel degelijk deze vragen daar kon stellen.

Dicht wegens veel te weinig inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.