ben al even aan het zoeken op diverse fora maar vind geen mensen met ervaring
de meesten denken dat het wel kan andere denken dat het weer nooit kan
ik hoop dat er iemand hier is die het ooit gedaan heeft
sinds ik het gemak van het backup programma wat in vista zit ontdekt heb
heb ik na een harde schijf crash met succes een volledige pc backup terug gezet in nog geen 10 minuten
nu is mijn vraag dit wil ik nog eens doen maar dan terug zetten op een nieuwe raid0 config
is het genoeg om op de single disk config in het OS de raid drivers te installeren en de raid controller vast aan te zetten in het bios
een backup te draaien, raid0 opzetten en de handel terug zetten zou het dan gaan werken
kan het natuurlijk gewoon gaan proberen maar dan zit ik met een schijf die ik niet nodig heb want de 2de schijf moet ik nog aanschaffen (1ste is nog geen 2 weken oud dus de 2de word indentiek) een WD RE3 320GB
wie o wie heeft dit al eens met succes gedaan?
edit het gaat draaien op een ati sb750 soutbridge
de meesten denken dat het wel kan andere denken dat het weer nooit kan
ik hoop dat er iemand hier is die het ooit gedaan heeft
sinds ik het gemak van het backup programma wat in vista zit ontdekt heb
heb ik na een harde schijf crash met succes een volledige pc backup terug gezet in nog geen 10 minuten
nu is mijn vraag dit wil ik nog eens doen maar dan terug zetten op een nieuwe raid0 config
is het genoeg om op de single disk config in het OS de raid drivers te installeren en de raid controller vast aan te zetten in het bios
een backup te draaien, raid0 opzetten en de handel terug zetten zou het dan gaan werken
kan het natuurlijk gewoon gaan proberen maar dan zit ik met een schijf die ik niet nodig heb want de 2de schijf moet ik nog aanschaffen (1ste is nog geen 2 weken oud dus de 2de word indentiek) een WD RE3 320GB
wie o wie heeft dit al eens met succes gedaan?
edit het gaat draaien op een ati sb750 soutbridge
[ Voor 7% gewijzigd door wippo76 op 14-12-2008 17:14 ]
Ja zou ik ook zeggen