Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[wii] Probleem met eerste wii gebruik

Pagina: 1
Acties:

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 14:26
Ik weet niet 100% zeker of het in dit subforum hoort, na alle richtlijnen doorgenomen te hebben leek dit subforum toch het beste.

Mijn vriendin heeft net een WII gekocht, dus moet ik die natuurlijk aansluiten en werkend krijgen. Aansluiten was niet zo'n probleem, maar werkend krijgen lukt me nog niet.

Ik twijfel nu of ik een doa controller heb of dat ik iets over het hoofd zie.

Ik heb alles volgens het boekje aangesloten en alles op de juiste plaats gepositioneerd. Ik start de wii op, heb de controller op de harde manier gesynct (geeft goede feedback met lampjes dus tot zo ver werkt het). Daarna moet ik op A drukken om door te gaan, ook dat werkt. Maar dan moet ik een taal kiezen en reageert de hele wii niet op de controller.

Dus welke knop ik ook indruk, ik kan geen taal kiezen of iets bevestigen. De controller werkt alleen maar door de power knop te drukken waarmee die uitschakeld.

Dus er is wel verbinding, anders zou de A en de power knop niet werken, maar ik kan met geen mogelijkheid ene taal kiezen of bevestigen.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe, of zou de controller een doa zijn?

Opleiding Brandveiligheid

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
en je richt je controller ook daadwerkelijk op het scherm / de sensorbar zodat je de cursor kunt bewegen? niet dat je sensorbar geen line-of-sight met je controller heeft ofzo.

• Emielio
MissingDog schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:15:
en je richt je controller ook daadwerkelijk op het scherm / de sensorbar zodat je de cursor kunt bewegen? niet dat je sensorbar geen line-of-sight met je controller heeft ofzo.
Ja ik heb de controller proberen te richten op de sensorbar, op de tv en op de console zelf... alles met een afstand van pakweg 1,5 meter zonder obstakels.

• Emielio
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, de stekker van de sensorbalk was er uit gevallen.