Toon posts:

Beeldscherm met Xbox 360

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)

Sinds kort heb ik een Xbox 360 aangeschaft inclusief een VGA kabel om hem op mijn beeldscherm aan te sluiten.

Mijn beeldscherm heeft een VGA en een DVI poort.
Ik was van plan mijn PC op DVI aan te sluiten, en mijn Xbox op VGA. Maar wat blijkt nu, dat mijn scherm standaard VGA kiest. Want als ik VGA eruit haal, en DVI erin laat zitten, dan zegt hij dat er geen input is. Ook kan ik niet in het menu komen omdat je daar alleen in kan als je een signaal hebt. In het menu kan ik overschakelen van DVI naar VGA en andersom.

Als ik dus mijn PC beeld wil zien, moet ik eerst de Xbox aanzetten, daarna overschakelen naar mijn PC (Digitaal/DVI), en dan de Xbox aan laten staan. Omdat mijn monitor anders geen VGA input meer heeft, en hij er dus mee kapt.

Kunnen jullie mij helpen? Ik wil dus dat hij niet standaard voor VGA kiest.. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd, anders kan je het altijd vragen natuurlijk. :D

Bedankt!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01 16:44
Welk scherm heb je? De meeste hebben een aparte Source knop waar je mee kunt wisselen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP w19b. Die knop heb ik wel, maar is alleen te gebruiken wanneer hij een huidig signaal heeft. Als hij dus geen VGA signaal heeft, doet die hele knop het niet.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
If both cables are installed, the source of input can be selected using the Input Select option in the OSD menu.
Please refer to the OSD Menu section.
Adjusting OSD Settings
1 Press the MENU button to activate the OSD menu.

2 Press - or + to navigate through the functions. Once the desired function is highlighted, press the MENU
button again to activate it. If the selected function has a sub-menu, it will be displayed. Press - or + again
to navigate through the sub-menu functions. Once the desired sub-function is highlighted, press the MENU
button to activate it.

3 Press - or + to change the settings of the selected function.

4 To exit and save, select the Exit function. If you want to adjust another function, repeat steps 2–3.
Bron

Kom je hier verder mee?

Verwijderd

Topicstarter
Emile schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:34:
[...]

[...]

Bron

Kom je hier verder mee?
Ik weet wel hoe ik het OSD menu moet besturen, het gaat me erom dat hij niet automatisch op VGA staat na elke herstart van de monitor..

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik denk dat je beter af bent met een switch? Maar die hebben ze misschien niet met 2 smaken?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ziet zo'n switch eruit dan?
Pagina: 1