Mijn beeldscherm gaat altijd uit na een paar seconden bellen. ik heb al via verlichting van alles geprobeerd, maar niets helpt. Eerst wordt de verlichting na een paar seconden minder en na een seconde gaat deze helemaal uit. Wie kan mij helpen?
En welke telefoon hebben we het dan over?
Zonder te weten wat voor telefoon het is: Zou het kunnen zijn dat de telefoon 'ziet' dat je de telefoon naast je oor houd en daarom het beeldscherm dimt of uitzet?
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Welkom op GoT 
Zoals hierboven al is vermeld: geef aub nog even aan welke telefoon het is. Geef daarbij meteen aan wat je precies hebt geprobeerd en met welk resultaat, want 'ik heb al via verlichting van alles geprobeerd' is erg breed geformuleerd.
Zoals hierboven al is vermeld: geef aub nog even aan welke telefoon het is. Geef daarbij meteen aan wat je precies hebt geprobeerd en met welk resultaat, want 'ik heb al via verlichting van alles geprobeerd' is erg breed geformuleerd.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik kan niet voorstellen dat je zou willen dat je scherm aanblijft tijdens het bellen, want dan kan je van alles starten enz. met je oor.
Als je bij menu's komt, waar je getallen moet gebruiken, bij de meeste wimo toestellen volstaat het om 1maal op de aan/uit knop te drukken.(lang ingedrukt houden is telefoon uit, kort indrukken is scherm aan/uit)
Als je bij menu's komt, waar je getallen moet gebruiken, bij de meeste wimo toestellen volstaat het om 1maal op de aan/uit knop te drukken.(lang ingedrukt houden is telefoon uit, kort indrukken is scherm aan/uit)
In dat geval sluit ik hem en stel ik voor dat je je vraag opnieuw plaatst, maar dan in het X1-topic. 
Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6
Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6
[ Voor 22% gewijzigd door pven op 14-12-2008 20:08 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()