Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook Express - 1 van de 3 identiteiten werkt nog maar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
BIj de pc hier staat outlook express geïnstalleerd, met daarop 3 identiteiten.

Wanneer er nu van de hoofd-identiteit geswitched wordt naar een van de andere identiteiten, dan werkt het preview venster van de mail niet meer, je kunt de mails in de respectievelijke inbox'en niet meer openen (er opent een leeg scherm) en de knoppen boven de mail (Antwoorden, Doorsturen, etc) werken niet meer (zijn niet meer klikbaar). Als je de hoofd-id. terugzet werkt ook die niet meer. Afsluiten en opnieuw opstarten is het enige dat dan nog werkt...

Wanneer je een andere identiteit tot hoofdidentiteit maakt, dan werkt alles wel voor die identiteit. De rest van de problemen blijven dan optreden.

Wat is hier de oorzaak van? Wat kun je eraan doen? De problemen zijn ontstaan na installatie van IE8 - die is intussen verwijderd maar het probleem blijft optreden.
Liever installeer ik de boel niet direct opnieuw - het is niet mijn pc - dus als dit anders te verhelpen is, dan lees ik het graag.

Ten overvloede - dit probleem ben ik bij een search niet tegengekomen...