Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GTA IV Hulp nodig met reinstall.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eerder een topic geopend over dat ik GTA IV maar niet aan de praat kan krijgen, maar eerst deed hij het bij mij wel! Weet iemand wat ik allemaal moet verwijderen zodat er ook maar geen ENKEL register/gamebestandje overblijft?

Ik bedoel, als hij het eerst deed en ik verwijder GTA IV compleet en reinstall hem, dan zal hij toch weer "even" speelbaar moeten zijn?

Ik heb al 3/4 het spel zelf opnieuw geinstalleerd en .NET, DirectX apart, maar niks werkt..

Verwijderd

Ik weet niet precies wat je in et register allemaal kunt vinden en waar.
Als ik rootkit revealer draai kom ik een hele zooi securom spul tegen ook van deamon tools trouwens.
Maar ondanks dat het veel werk is gaat Windows er bij mij zoiezo om het half jaar opnieuw op.

Soms is dat rapper dan je rot zoeken naar bepaalde problemen,hier kunnen uren in gaan zitten!
En ik heb ook gezien dat je alla de nieuwste securom games je license moet revoken, hoop dat je dat gedaan hebt na die herinstallaties van dit spel.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
'Even' speelbaar? Je hebt een illegale versie en iets fout gedaan? Tja, weinig aan te doen. Volgende keer ga je op hetzelfde punt stranden.

Register-keys kun je ook verwijderen zonder dat de GTA uninstaller dat doet trouwens, mocht dat je probleem zijn. Let wel op wat je weghaalt, want je kunt in het register toch behoolijk wat schade aanrichten als je niet helemaal weet wat je doet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compleet legale versie gekocht, maar toch was hij maar even speelbaar ja. Je hebt wel gelijk hoor gadjo, maar ik nog geen 2 maand terug Vista Ultimate opnieuw geinstalleerd en het is ook wel veel gekut om elke keer weer al die programma's (die ik gebruik) opnieuw te installeren. ;) Bedankt voor de tips iig :)