Toon posts:

LCD Hdmi/component aansluiten op laptop vga

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Graag zou ik jullie advies willen voor mijn volgende probleem:
Ik heb een JVC lcd televisie LT-42S90B (specificaties)
Deze wil ik ansluiten op mijn laptop Acer Travelmate 7520 met de volgende videokaart Ati Radeon Xpress 1250 HyperMemory (VGA-out en S-Video Out)

Mijn LCD tv verwacht dus HDMI of component terwijl mijn laptop beide niet heeft. Nu heb ik op internet rond gekeken en ben ik de volgende kabel tegengekomen

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/YPC207/1.jpg

Deze kabel heb ik gekocht en aangesloten. Helaas gaf deze niet het gewenste resultaat, De cloonoptie gaf wel beeld (heel slecht knipperent) en een extern bureaublad gaf totaal geen beeld.

Ligt dit aan de door mij gekozen kabel of betekent dit dat er bepaalde instellingen nog niet goed staan.

Hebben jullie voor mij tips?

Alvast bedankt voor het meedenken

Gr

Pim

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-05 21:33

the mod man

iets van beeldmaker

Bij clone neemt de tv de resolutie van je laptop scherm over, waarschijnlijk is dit niet de resolutie die de tv native draait. Je kan misschien een andere optie (dual screen ofzo) kiezen en dan de resolutie aanpassen van je tv. De kabel zou het op zich moeten kunnen.

en groeten hoeft/mag op tweakers niet.

[ Voor 7% gewijzigd door the mod man op 14-12-2008 13:42 ]

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb al geprobeert om dual mode te draaien, kreeg dan geen beeld. De enige keer dat ik heel slecht (knipperent) beeld kreeg was wanneer ik via de laptop Fn + F5 koos voor weergave op de laptop en lcd