Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Denk toch nog maar eens na over Klein: http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/006171.html
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Het is een prima winkel.
Automatische incasso is ideaal. Mochten ze teveel van je rekening afhalen dan kan via een terugboekingskaart (automatische afboeking) je geld weer terug laten storten. Deze kaarten zijn bij elke bank en postkantoor te verkrijgen
Automatische incasso is ideaal. Mochten ze teveel van je rekening afhalen dan kan via een terugboekingskaart (automatische afboeking) je geld weer terug laten storten. Deze kaarten zijn bij elke bank en postkantoor te verkrijgen
tja ga ik toch ff flink twijfelen aan z'n winkel!
het leuke is dat die straat wel bestaat met nummer 55b totaal niet te vinden is in met Nationale Telefoon gids! alleen 55a. ik laat het wel lekker onder remboers doen dan maar 25,- betalen. geen zin in al die moeite als ze nix sturen
het leuke is dat die straat wel bestaat met nummer 55b totaal niet te vinden is in met Nationale Telefoon gids! alleen 55a. ik laat het wel lekker onder remboers doen dan maar 25,- betalen. geen zin in al die moeite als ze nix sturen
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
ik heb nog nooit wat bij ze bestelt maar dat mooi voorraad systeem op hun pagina deugt voor geen meter,.......
Daar gaan we Peter R de Vries op af sturen.
PSN: mug_8pm
Pagina: 1