Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met oa youtube

Pagina: 1
Acties:

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Systeem: Windows Xp sp3
Vrij verse installatie.

Misschien kan iemand helpen.
Mijn systeem gaat schokken en soms helemaal freezen als ik flash filmpjes bekijk. Verder valt op dat als ik mijn drivers deinstalleer (ati2600) ik een foutmelding met een hele reeks tekens (atiiiexx.dll) dat de uitvoering is mislukt, vervolgens verdwijnt hij uit de lijst met software maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik heb geprobeerd:
1.Uninstall programma van Ati
2.Flash herinstalleren
3.Grafische versnelling uit

Wat is de volgende stap? Hoe krijg ik die driver weg?

God morks in wysterious ways.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat is de volgende stap?
Een driver cleaner.
Hoe krijg ik die driver weg?
Windows opnieuw installeren helpt zeker. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Het gaat om een desktop? Specs?

Dit hoeft niet per se aan de graka te liggen hoor.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit in vredesnaam met een videokaart te maken :?

Klinkt eerder als een flash player of andere software issue.

Move VB -> CSA

Oslik blyat! Oslik!

• ArtPhil-Flower
Ik vermoedde dat het met de driver van mijn vid kaart te maken had omdat hij die driver niet wil verwijderen.
Het zijn het soort haperingen die ook aan een voedingsprobleem doen denken, ik heb ook al eerder wat problemen met de voedig gehad (oude zalman 400W). Alleen lijkt het zich alleen bij filmpjes voor te doen.
Harde schijf?
Ik weet het allemaal niet hoor, ben wel een tweaker, maar heb geen verstand van computers :D

• ArtPhil-Flower
Het probleem doet zich ook voor bij andere dingen zoals het draaien van muziek en soms bij het laden van een webpagina.
Ik vermoed dat mijn harde schijf kapot is, in ieder geval is het iets hardwarematigs.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het een AGP kaart?

• ArtPhil-Flower
Nee, Pci express.
Maar omdat ik filmpjes bekeek en het geluid niet aan had ging ik er automatisch vanuit dat het aan de vid kaart moest liggen. Nu ik het probleem ook met het spelen van muziek en het laden van een (flash) webpagina heb geconstateerd gaat mijn vermoeden uit naar een probleem met flash (al geherinstalleerd, hielp niet) of een defecte harde schijf (vrij oud ding).

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
powersmoker schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:37:
Maar omdat ik filmpjes bekeek en het geluid niet aan had ging ik er automatisch vanuit dat het aan de vid kaart moest liggen.
Door het geluid uit te zetten van je computer zal de computer nog wel geluid afspelen. Beter kun je dan in je hardware profiel de geluidskaart uitschakelen.

Misschien een gekke vraag maar heb je al een andere browser geprobeerd? Dus geen Internet Explorer maar bijvoorbeeld Mozilla Firefox. En heb je dan nog hetzelfde probleem?

• ArtPhil-Flower
Ik heb de geluidskaart eruit gehaald en het probleem is opgelost. Ik kom er wel uit verder.
Bedankt voor de reacties. :>

Pagina: 1