Het is in de topictitel al te lezen, ik zal het bij deze alleen even wat duidelijker maken. Sinds een weekje staat onder mijn bureau een hele lieve Xbox360, wired aangesloten op mijn Vista (Home Premium) PC die op zijn beurt weer wireless praat met een Linksys wifi router (N draft, blabla). Na het aansluiten van de eerdergenoemde Xbox360, in bridged modus dus (Bridge van Wifi naar Xbox360) gaat het downloaden op alle manieren, dus via Firefox maar ook binaries ineens met maar 400 a 500 kb waar ik soms gewoon 1200kb haalde. Op zich geen mega-ramp, een CD komt alsnog wel snel binnen maar toch ga ik liever voor "de volle 1200kb" waar ik tenslotte ook voor betaal. Kan iemand mij vertellen wat er verkeerd geconfigd is, doe ik iets verkeerd of is dit het nadeel van bridgen?
En als je de XBOX eraf haalt?
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Is die Xbox niet toevallig updates of iets in die richting aan het slurpen waarvan je niet weet? of is het ook het geval wanneer het apparaat uitstaat..
Vreemdgenoeg gebeurt dit ook als de Xbox uit staat, zelfs wanneer ik nu de bridge verwijder onder Vista zit er geen snelheid meer in (Het zakt zelfs naar 300?), het ligt dus niet aan de Xbox die hidden updates of what so ever binnenhaalt. Helaas lijkt de PC van mijn ouders, die nota bene wired aangesloten zit op de router, er nu ook last van te hebben als ik bijvoorbeeld die 100mb.bin van speedtest.bbned.nl binnensleur
Dan heeft de hele xbox er dus niets mee te maken, maar zit het gewoon in je internet verbinding.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Het is nu ineens alleen mijn PC die moeilijk doet en soms zelfs m'n een-a-twee maanden oude Linksys router onderuit haalt. Morgen komt het wireless adaptertje van de Xbox360 binnen en moet het probleem opgelost zijn
...
Wel zo netjes om het te melden dat het probleem opgelost is
...
Pagina: 1