Het lukt me al eventjes niet meer om op het oog eenvoudig uitziende updates te installeren.
Mijn computer draait op WindowsXP en laatst heb ik na vele omwegen uiteindelijk toch SP3 kunnen installeren.
Echter diverse programma's zijn gewoon helemaal niet te installeren.
Nu loop ik weer tegen een update van de Flash-player aan.
Wat er eigenlijk gebeurd:
• Na het downloaden krijg ik zoals normaal het installeren-schermpje.
• eenmaal aangeklikt gebeurd er helemaal niks meer in mijn oogpunt.
De computer kan op zo'n moment gemakkelijk enkele dagen aan staan zonder dat er enige actie waarneembaar is.
Echter als ik op een later tijdstip de computer afsluit, krijg ik de melding dat hij nog bezig is met installeren.
Juist ja zelfs nog na 3 dagen, maar er gebeurd niks.
Ik heb al eens geprobeerd om een ander inlog-account aan te maken voor Windows.
Daar draait wel alles normaal en kan ik gewoon installeren wat ik wil.
Alleen zit ik dan wel met een account waar ik alle instellingen mis van het gewone account.
Ik ben verder ook al aan het zoeken geweest of dat het misschien een instelling zou kunnen zijn.
Helaas kan ik geen apparte dingen ontdekken.
Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit probleem oplossen zonder te drastisch aan het werk te gaan door alles opnieuw te moeten installeren?
Mijn computer draait op WindowsXP en laatst heb ik na vele omwegen uiteindelijk toch SP3 kunnen installeren.
Echter diverse programma's zijn gewoon helemaal niet te installeren.
Nu loop ik weer tegen een update van de Flash-player aan.
Wat er eigenlijk gebeurd:
• Na het downloaden krijg ik zoals normaal het installeren-schermpje.
• eenmaal aangeklikt gebeurd er helemaal niks meer in mijn oogpunt.
De computer kan op zo'n moment gemakkelijk enkele dagen aan staan zonder dat er enige actie waarneembaar is.
Echter als ik op een later tijdstip de computer afsluit, krijg ik de melding dat hij nog bezig is met installeren.
Juist ja zelfs nog na 3 dagen, maar er gebeurd niks.
Ik heb al eens geprobeerd om een ander inlog-account aan te maken voor Windows.
Daar draait wel alles normaal en kan ik gewoon installeren wat ik wil.
Alleen zit ik dan wel met een account waar ik alle instellingen mis van het gewone account.
Ik ben verder ook al aan het zoeken geweest of dat het misschien een instelling zou kunnen zijn.
Helaas kan ik geen apparte dingen ontdekken.
Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit probleem oplossen zonder te drastisch aan het werk te gaan door alles opnieuw te moeten installeren?