1: eeerik & zijn angels. Links ons model, Nora en rechts Bianca, de vriendin van eeerik die het maar goed vond dat we de hele huiskamer verbouwden.

2: N "007" ra, ready to kill.

3: Ze houdt ook van rust; lijkt op eeerik zijn foto, maar ben iets dichterbij gekropen (crosspost met testcase topic, maar is toch showcase waardig).

4: Smoking kills, maar het ziet er o zo mooi uit op het plaatje... Met dank aan eeerik voor de achtergrond rook
Er volgt misschien nog meer, nog niet echt tijd gehad alles na te bewerken...
Eerik:
1, 2: leuke portretten!
3: licht van achter is hier tof gedaan!
5: hier is het storend vind ik...
Kleine aap heeft net wat beter gebalanceerd licht op de eerste 3 foto's dan jou Eerik. Ook een strakke witte achtergrond! Verder vind ik ze sterk kwa compositie.
4e vind ik leuk geprobeerd, maar Nora komt er niet echt op haar best uit zo en ik mis een beetje de kwaliteit van de eerste foto's.
1, 2: leuke portretten!
3: licht van achter is hier tof gedaan!
5: hier is het storend vind ik...
Kleine aap heeft net wat beter gebalanceerd licht op de eerste 3 foto's dan jou Eerik. Ook een strakke witte achtergrond! Verder vind ik ze sterk kwa compositie.
4e vind ik leuk geprobeerd, maar Nora komt er niet echt op haar best uit zo en ik mis een beetje de kwaliteit van de eerste foto's.
[ Voor 5% gewijzigd door savale op 14-12-2008 09:42 ]
De close-ups springen er wel uit voor mij (E1 & E2 en KA3).
De shots op locatie vind ik wat minder: bij E3 vind ik de pose wat raar, E5 vind ik erg cliché en op KA4 vind ik de achtergrond rook niet lekker uitpakken i.c.m. de sigaret.
De shots op locatie vind ik wat minder: bij E3 vind ik de pose wat raar, E5 vind ik erg cliché en op KA4 vind ik de achtergrond rook niet lekker uitpakken i.c.m. de sigaret.