Toon posts:

HD 4850 koeler werkt maar even - voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Verwijderd

Topicstarter
Zonet een sapphire HD4850 in mn systeem geplaatst. Ik weet dat de kaart een voeding van 500w of meer nodig heeft. Momenteel heb ik een voeding van 400w maar ik wou toch even de kaart testen >:) . De computer start maar dan valt opeens de ventilator van het koelblok van de kaart uit.

Is dit nou van de voeding?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zonder meer informatie gaan we je nooit nuttig kunnen helpen. Begin al eens met uitgebreide specificaties van je computer en wat je al geprobeerd hebt. Een 400W voeding zegt niets. Je hebt goede en slechte merken en zelfs bij goede merken maakt de verdeling van het vermogen over de lijnen uit.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Valt op deze manier weinig over te zeggen. Het kan de voeding zijn ja, maar net zo goed een foutieve montage.
Maar zonder verder specificaties van je systeem, wat voor voeding je gebruikt (merk X of iets fatsoenlijks en hoe oud?) en wat je al zelf hebt geprobeerd is je topic nutteloos zo.
Dit had je net zo goed in #helpdesk op IRC kunnen vragen en was je net zo ver gekomen.

Ga er in jouw geval maar van uit dat er gewoon iets niet deugt, mogelijk dus die voeding, en probeer het nog een keer als je de juiste onderdelen hebt. Mocht het dan nog niet werken en je hebt de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorgelopen, dan kun je altijd nog een topic open met de juiste informatie er in.
Succes :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.