Ik heb een probleem met het ouderlijk toezicht gebeuren van Vista. Ik heb 2 accounts, Admin en een ander account (Pietje voor het gemak). Ik heb via de Admin account ingesteld dat het account van Pietje ouderlijk toezicht heeft en de web-filter staat op normaal. Het leuke nu is, dat pietje bijna geen internet activiteiten heeft. Althans als ik naar en website wil gaan, tweakers.net, dan duurt het te lang om te laden. Ook al hoort de website tot de 'vertrouwde' sites. En als ie daar niet toebehoort dan hoor je een mooi scherm te krijgen, met: is geblokkeerd, vraag de admin om het te deblokkeren ofzo. Maar zelfs deze duurt te lang om te laden. En met lang bedoel ik dat het soms 5~10 min. duurt voordat de site geladen.
Haal ik de functie ouderlijk toezicht weg bij het account van Pietje, dan doet alles normaal qua web activiteiten
. En dan bedoel ik dat alles lekker snel laad, maakt niet uit wat voor website. Wie heeft deze euvel al eens verholpen?!!
Dit betreft een win vista x64.
En dit heb ik in de browsers Internet Explorer 7 en Firefox 3.
Dit gaat over de Livebox van Online (orange) 20Mbit down en 1024Kbit up.
Haal ik de functie ouderlijk toezicht weg bij het account van Pietje, dan doet alles normaal qua web activiteiten
Dit betreft een win vista x64.
En dit heb ik in de browsers Internet Explorer 7 en Firefox 3.
Dit gaat over de Livebox van Online (orange) 20Mbit down en 1024Kbit up.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm