[VISTA]Ouderlijk Toezicht

Pagina: 1
Acties:

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:44

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Topicstarter
Ik heb een probleem met het ouderlijk toezicht gebeuren van Vista. Ik heb 2 accounts, Admin en een ander account (Pietje voor het gemak). Ik heb via de Admin account ingesteld dat het account van Pietje ouderlijk toezicht heeft en de web-filter staat op normaal. Het leuke nu is, dat pietje bijna geen internet activiteiten heeft. Althans als ik naar en website wil gaan, tweakers.net, dan duurt het te lang om te laden. Ook al hoort de website tot de 'vertrouwde' sites. En als ie daar niet toebehoort dan hoor je een mooi scherm te krijgen, met: is geblokkeerd, vraag de admin om het te deblokkeren ofzo. Maar zelfs deze duurt te lang om te laden. En met lang bedoel ik dat het soms 5~10 min. duurt voordat de site geladen.

Haal ik de functie ouderlijk toezicht weg bij het account van Pietje, dan doet alles normaal qua web activiteiten :? . En dan bedoel ik dat alles lekker snel laad, maakt niet uit wat voor website. Wie heeft deze euvel al eens verholpen?!!

Dit betreft een win vista x64.
En dit heb ik in de browsers Internet Explorer 7 en Firefox 3.
Dit gaat over de Livebox van Online (orange) 20Mbit down en 1024Kbit up.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Topicstarter
Niemand?!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In Firefox is het ook zo traag?

Bepaalde plugins die connecten?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:09

painkill

Pain(k)(ill)

Vista hé, functies zijn leuk, maar echt testen doen ze het niet.
Ik heb maanden geprobeerd om 1 site totaal te blokkeren via vista, dit lukt gewoon totaal niet zonder dat er wel iets anders ook mee veranderd .
Haal het er gewoon weer af en zet er een commerciële op, als je echt zeker wilt weten dat hij geen verkeerde dingen te zien krijgt.

[ Voor 27% gewijzigd door painkill op 15-12-2008 18:06 ]

Mijn SNES verzameling!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Topicstarter
Snake schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:59:
In Firefox is het ook zo traag?

Bepaalde plugins die connecten?
Nee ligt niet aan Firefox, want als ik de optie "ouderlijk toezicht" weg haal dan doet m'n internet het gewoon goed. ook bij internet explorer krijg het zelfde...
painkill schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:05:
Vista hé, functies zijn leuk, maar echt testen doen ze het niet.
Ik heb maanden geprobeerd om 1 site totaal te blokkeren via vista, dit lukt gewoon totaal niet zonder dat er wel iets anders ook mee veranderd .
Haal het er gewoon weer af en zet er een commerciële op, als je echt zeker wilt weten dat hij geen verkeerde dingen te zien krijgt.
Dit is wel jammer om te horen, maar als het daarop aan komt. Welke 3rd app raad je aan?! Netnanny ofzo?!