Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Wanneer ik het spel start en inlog op windows live kan ik nog steeds niet online spelen. Wanneer ik 'Play match' aanklik vraagt het spel of ik wil inloggen terwijl ik al ingelogd ben. Ok, ik sign out en log opnieuw in maar dan krijg ik dit bericht:

Afbeeldingslocatie: http://erik.h15.info/live.jpg

Ik kan dus ook niet patchen.

Ik heb Windows Vista Business 64-bit NL met service pack 1, mijn systeem:

E8400 @ 4GHz
3GB ram
280GTX
Antec 850watt voeding

Windows firewall staat uitgeschakeld. Andere games doen het wel gewoon online. Iemand een idee hoe ik Windows Live werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
http://msxb-d1.vo.llnw.ne...83.cab?n=CB5EDA107F2BA302 Met deze link kan je de patch handmatig instaleren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Bedankt, misschien fixed de patch dit probleem wel. Ik laat het straks even weten!

Edit: Ik kan nog steeds niet online. Windows Live is echt troep :(

[ Voor 8% gewijzigd door keldererik op 13-12-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denkeldermans
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik had dit probleem ook inderdaad. Na de poorten geforwarded te hebben in me router die gta aanraad ivm connectieproblemen werkte het. Alleen nu heb ik weer een ander probleem zoals je in mijn topic kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
denkeldermans schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:48:
Ik had dit probleem ook inderdaad. Na de poorten geforwarded te hebben in me router die gta aanraad ivm connectieproblemen werkte het. Alleen nu heb ik weer een ander probleem zoals je in mijn topic kan lezen.
Zou je de poorten hier willen posten? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denkeldermans
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
3074 UPD
1024 - 5000 UDP
88 UDP

Deze open zetten bij je windows firewall kan misschien ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
denkeldermans schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:50:
3074 UPD
1024 - 5000 UDP
88 UDP

Deze open zetten bij je windows firewall kan misschien ook helpen.
Vreemd, ik kan 1024 - 5000 niet open zetten, dat accepteert mijn router niet. Ook een beetje veel, 1024 t/m 5000, voor een applicatie.

Mijn router heeft volgens mij geen UPnP. (E-tech router). Ik heb nog nooit gehad dat een spel het niet deed online. GTA IV met Games for Windows Live is de eerste.

Zou het werken als ik een router koop met UPnP support? Of ligt het aan iets anders? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:24
Ik heb precies hetzelfde probleem zoals je beschreef, alleen ik krijg die melding als ik een game start.

Het heeft iets te maken met de landinstellingen van je pc en van je Live account...
Ik ben er helaas nog niet achter hoe ik het kan oplossen.

Die patch heb ik al wel gedownload en geinstaleerd. Nu wil ik gewoon ook kunnen inloggen met Windows Live.

Op me vorige pc, waar Vista Home NL opstaat, kon ik zonder problemen inloggen. Maar met Vista Ultimate en de Dutch Lanuage pack geeft hij de elke keer die error. Ik heb alle instellingen al op NL gezet in configuratiescherm en me Windows Live Account staat ook al op Nederlands...

Ik heb het dan alleen als ik een Spel begin...

Ik ben er nog niet uit hoe ik dit kan oplossen,heb al tig forums nagezocht

[ Voor 10% gewijzigd door Isane op 14-12-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Als je erachter bent graag hier melden. Ik snap niet hoe Windows Live niet goed kan werken op een Windows pc. Ze hoeven het alleen op hun eigen software te testen en daar falen ze bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
keldererik schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:12:
Als je erachter bent graag hier melden. Ik snap niet hoe Windows Live niet goed kan werken op een Windows pc. Ze hoeven het alleen op hun eigen software te testen en daar falen ze bij 8)7
Bij mij is het gefixt om de poorten open te zetten, hopelijk daar ook:)

* UDP 88
* UDP 3074
* TCP 3074

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 15-12-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
herculesds schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:17:
[...]

Bij mij is het gefixt om de poorten open te zetten, hopelijk daar ook:)

* UDP 88
* UDP 3074
* TCP 3074
Helaas werkt dit niet bij mij. Ik zal hem eens op mijn laptop proberen, volgens mij heeft het iets te maken met de taal instellingen van mijn Vista. Hoewel dit niet zou mogen uitmaken natuurlijk, erg jammer.

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
keldererik schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:42:
[...]

Helaas werkt dit niet bij mij. Ik zal hem eens op mijn laptop proberen, volgens mij heeft het iets te maken met de taal instellingen van mijn Vista. Hoewel dit niet zou mogen uitmaken natuurlijk, erg jammer.
Toen mijn maat het spel installeerde zaten we ook een tijdje te klungelen met dit probleem... We hebben eerst alles geprobeerd en uiteindelijk maar gewoon het spel opnieuw installeren, inclusief de windows live troep. Toen deed LIVE het gelukkig ineens wel..

Heb je dat al geprobeerd?

groet,

MasQQ

• Isane
keldererik schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:42:
[...]

Maar inloggen als het spel start werkt wel?
Pagina: 1