NoRRoD Computers

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
bij NoRRoD zijn ze ook weer leuk bezig, eerst geven ze je een 40 GB 5400 RPM mee, met bad clusters. Oké dan kan gebeuren.
Dan bel je op van kan ik hem omwisselen voor een nieuwe 5400 RPM Maxtor. Nee, die hebben we niet meer, die krijgen we niet we bestellen niet op merk. We hebben alleen Samsung. Nou die Samsung zooi hoef ik niet, ze hebben enorm slechte service dat samsung.

Toen kwam ik op het idee, om dan maar een 7200 RPM 40 GB Maxtor aan te schaffen. dus oke ff bellen naar die jongens van Norrod
"JA meneer die hebben we op voorraad!" Nou ikke YOEPIE ze hebben eens wat op voorraad!

Kom ik daaro bij Norrod, na 30 minuten op de stoep staan wachten, het is er zaterdags net een afhaal Chinees zo druk! Maar goed...en dan zeggen ze dood leuk: "ja eehhh ehhh ehhhehhhe ehhhh die hebben we NIET!

AHHHHHHHHHHHHH! ik word gek van dat slome gedoe! :( :'( :r |:(

/dev/null

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
ach... ik ben er al 4x geweesd voor notebook geheugen. 128mb.

3e keer hadden ze het eidelijk [ik had het maar besteld] dus ik er thuis inzetten. doet het niet. ik daar weer heen. ik naar de technische dienst [gelukkig maar een half uur in de rij staan ipv een uur in de gewone winkel] kreeg die eikel mn toetsenbordje er niet af. dus hij grof geschut ophalen. ik pak een tangetje van de toonbank. en klik. er af voordat hij er met een dikke schroevendraaier op gaat hameren. blijkt het dimmetje kapot te zijn. hebben ze natuurlijk gene nieuwe. die dingen bestellen ze geloof ik per 3 ofzo. waarvan 2 kapotte. dan is het weer een week wachten. ik ben er nu al meer dan een maand mee bezig. ik bestel ook niet. ik bel gewoon elke week een paar keer naar de verkooplijn of ze nog hebben hier in groningen. tis altijd "nee.." wanneer dan weer? "volgende week ofzo"

ik baal er echt van dat het de enige computerwinkel in groningen is met so-dimms

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:56

Destruction

(ex-)Automonteur

( dit is een jaar geleden )

Jah ik heb hier een celeron 433 van NoRRoD , hebben ze daar zelf in die winkel in mekaar gezet , ik haal hem thuis open ( er moest nog een videokaart , netwerkkaart en geluidskaart in ) , en wat zie ik ?

1. Het moederbord zat er scheef in
2. De schijf zat verrot aangesloten ,
3. De schijf ( 8,4GB maxtor ) had ook bad sectors .

En zo kan ik nog uuuuuuren doorgaan
NoRRoD heeft voor mij echt afgedaan .

En dit nadat ze mij hadden opgelicht met deze bak ( ik wou daar toen een pI166 laten maken , zeggen ze doodleuk dat ie om zeep is als ik hem kom ophalen , probeer ik als ik die nieuwe net een maand heb ander geheugen in die bak , doet ie het WEL , GVD )

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Norrod?? heb ik maar een "woord" voor...

:r:r:r:r:r:r:r:r

Bijna alleen maar slechte ervaringen (fil. Zwolle) Staan wat ventjes van +/- 16 oid achter de toonbank die niet weten waar ze het over hebben.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

:)
/no spam mode
Ik hoor hier weer wat potentiële informatique klanten.
/no spam mode

(tevreden Informatique klant :) )

• klaaz
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ga lekker naar Asci als je in Groningen woont. Helaas niet altijd voorraad maar wel service. En tenminste normale wachttijden in de winkel.:)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Comptechworld rulez :)

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Wel wat zielig om hier je frustraties te posten over NoRRoD, dat mag je de volgende keer wel bij Pricewatch doen 8-)

Wat zou er eens gebeuren als er allemaal mensen hun goede ervaringen gingen posten i.p.v van een bedrijf op deze manier zwart te maken? :?

Als je je echt zoerg verveeld, ga dan maar eens een keer posten hoe slecht het eten was dat je bij de afhaalchinees hebt gehaald....sjeeses, get a life! :(

UNOX, the worst operating system

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 23:14 schreef MicHELLo het volgende:
Wel wat zielig om hier je frustraties te posten over NoRRoD, dat mag je de volgende keer wel bij Pricewatch doen 8-)

Wat zou er eens gebeuren als er allemaal mensen hun goede ervaringen gingen posten i.p.v van een bedrijf op deze manier zwart te maken? :?

Als je je echt zoerg verveeld, ga dan maar eens een keer posten hoe slecht het eten was dat je bij de afhaalchinees hebt gehaald....sjeeses, get a life! :(
shop survey zul je bedoelen?

• Martinus_E
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Op zaterdag 24 februari 2001 23:14 schreef MicHELLo het volgende:

Je hebt zeker een bijbaantje bij NORROD? :)

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

• slacksoff
ik ben het helemaal met klaaz eens. als je eenmaal bij asci bent langsgeweesd hoef je niet meer naar en ander.

ik had daar zon switchbox gehaald om 2 pv's op 1 keyboard/muis/monitor te draaien. dus ik uitproberen [met alle kabels] vette schaduwforming op mn beeld. ik 2 vga kabels ingeruild voor doordere. nog steeds van die schaduwforming. ik mocht gewoon het hele zaakje terugbrengen. en ze gingen daar ook niet onvriendelijk doen zoals nog weleens bij norrod gebeurd. alleen de prijzen zijn nog wel eens wat hoog. [vergeleken met die grotere winkels hier, norrod en funprice dus]

• klaaz
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Hoogte prijzen valt wel mee als je in acht neemt dat ze inderdaad niet moeilijk doen en graag willen helpen. Wel eens een PC samengesteld uit onderdelen van verschillende winkels?? Doe ik echt niet meer hoor.... Wellicht een speciaal onderdeeltje wat Asci niet snel kan leveren maar verder niet. Desondanks hebben ze me wel eens spontaan helpen zoeken in de winkel waar het probleem lag van een niet startende PC. En ze zijn alleen maar duur met onderdelen die niet op de standaard prijslijst staan.

En trouwens: Ik heb ook heel goede ervaringen met Norrod. :) Al moet ik zeggen dat ik er lang niet geweest ben (Groningen) ivm de parkeer problematiek en de lange wachttijden.

MicHELLo heeft wel gelijk: dit hoort in de survey thuis

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Maar ehhh opzich nooit echt problemen gehad met NoRROD maar, ze doen een beetje langzaam aan heb ik het idee. Bestellingen duren altijd langer, dan ze tegen je zeggen.

Maar verder prima winkel :)

/dev/null

• slacksoff
inderdaad. als je er op het goede tijdstip komt [als het niet zo ontiegelijk druk is dus] is het best een relaxte winkel hoor. iedereen komt er natuurlijk voor de lage prijzen. en daarom is vaak de hele boel uitverkocht. [mijn geliefde so-dimms in elk geval] :'(

Verwijderd

Als het bij een computerzaak druk is, kan het nooit een slechte zaak zijn.
Je moet dan eventuele missers die jouw dan net moeten treffen wel als incidenteel zien.

Als je bij NoRRoD koopt moet je zelf je bak bouwen.

Verwijderd

Norrod sucks!! Big time.
Here in Leeuwarden they have changed their policy and have gone from service to "shitzoi" for the client.

When they were still small (now they are expanding very much and selling a lot) they were the most friendly people to do business with (for me at least). Now try going to them with a "defekt" part and they will say to you:

"Sorry we have to take it in for testing and it will take some days...bla.bla.bla...".

In the past (recent past) they used to REPLACE whatever you brought back (of course with garantie), especially if you it was less than 6 months old. Now it is different. They will not replace anything anymore!! They first want to test it themselves.

And you call that service? I DON'T. I mean when it is obvious something is not right and they still make stories... come one zeg!!

Anyway I have more stories if you are interested. Do you know why Norrod is so cheap? Well, most of their components ARE FAULTY - just in case you missed it.

Cheers people. (I am smoking!!)

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
De pa van een tafeltennismate van me heb een duron 700 besteld met 40 gig 5400. Ze kregen een duron 700 met alle pinnetjes krom mee en een 20 gig 5400 mee. Toen zijn ze trug gegaan en hebben nieuwe meegekregen, bleek dat er nog een paar pinnetjes scheef waren. die heb ik toen ff rechtgezet en toen wassie toch nog goed. Ohja ze hadden ook nog een processor cooler vergeten mee te geven

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
De probleempjes/foutjes bij Norrod zouden opgelost worden als ze eens wat meer personeel hadden, en wat meer vooraad, en een ruimere winkel. Dat zou ut een perfecte winkel zijn. Ze werken vaak langs elkaar heen, door de drukte waarschijnlijk. Maarja...het is er tenslotte niet voor niets zo druk. Als je iets wil kopen daaro, dan moet je er gewoon rekening mee houden, dat je enige dagen voordat je het wil gaan aanschaffen, even moet bellen en reserveren :) De prijzen zijn bij wel zeer
relaxed, en doen absoluut niet moeilijk als er wat kapoet is of als je iets wil ruilen.

/dev/null

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

NoRRoD , breek mie de bek nie op'm :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Op zondag 25 februari 2001 08:42 schreef slacksoff het volgende:
ik ben het helemaal met klaaz eens. als je eenmaal bij asci bent langsgeweesd hoef je niet meer naar en ander.
Alleen jammer dat ze pas +/- 2 jaar later reageren op je mailtje als je een probleem met je hardware mailt :7

• SaURoN
  • Niet online
Wat hitman al zei ja, maar ik heb wel nieuw geheugen gekregen toen ik er weer heen ging omdat ik dat geheugen, "aanstoote >:)".
Krege nieuwe mee zonder dat ik een bon had (kwam helemaal niet bij hun vandaan d8ik)
Dus wel goed goedmakertje

Verwijderd

Bij Zwolle suckt het misschien, maar hier in Groningen is het toch echt perfect allemaal!

Tja, de wachttijden mogen idd wel wat minder.

Verwijderd

man koop gewoon bij DVC ze houden je altijd op de hoogte en alles is er snel

lekkere prijzen ook nog alleen 25 piek rembours maar das NP voor die service
kapot? onder rembours terug en je krijgt een nieuwe

Verwijderd

Wat verwachten jullie nou. Ze maken daar op de onderdelen maar 10% marge. Voordat geld kan je niet ook nog eens een toppie service leveren. Je gaat naar Norrod puur voor de prijs.Wil je meer service en door "volwassenen" geholpen worden dan zul je naar een andere shop moeten en je knip trekken. Het moet toch ergens uit de lengte of de breedte komen. BTW laten we met z'n allen voortaan dit soort topic's in de Shop Survey zetten.

• LoneGunman
  • Niet online
Ik zit hier nog met een reepje 128 MB RAM, waar maar 64 van herkend wordt......Maandag ff (weer!!) bij NorroD langs....:(

Verwijderd

EVL:

Replacing parts that do not work is called BASIC SERVICE and here in Leeuwarden they will say they have to test them first! Well, we are talking about the very basics of service.

If a shop cannot offer that - I don't care how low their prices are - as I said in my first post some time ago they had a different policy and used to replace your defect stuff immediately.

Now that they are growing they have done what every shop has done going through this process:
THEY HAVE BECOME MORE ARROGANT. They have lots of clients because they are cheap - NOT BECAUSE THEY ARE GOOD.

Cheers.
:)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 19:06 schreef evl het volgende:
Wat verwachten jullie nou. Ze maken daar op de onderdelen maar 10% marge.
10%??? geloof je het zelf wel?
Zullen we er 25 tot 30% van maken, je moest eens weten wat de inkoop prijs is van dat spul, dat is lager dan je denkt. Anders zouden ze echt niet kapot SDram geheugen de prullenbak in donderen, als het inkoop bv. 90 piek zou kosten. er zijn namelijk btw behoorlijk wat geheugen kapot, van wat ze inkopen. Dus het lijkt me eerlijk gezegt zeer sterk dat ze er maar 10% winst op maakten.

/dev/null

Verwijderd

Ja ik weet heel goed wat de inkoop prijzen zijn. Het is mijn werk. Tuurlijk basis service mag je verwachten. Maar dit is ook een erg ruim begrip. Als iets echt stuk is binnen een korte termijn (zeg 2 weken) dan zou het artikel onmiddelijk vervangen moeten worden mits het niet de klant zijn schuld is. Helaas worden hardware leveranciers steeds vaker geconfronteerd met mensen die terwijl ze geen of niet genoeg verstand van zaken hebben zelf in pc's gaan zitten hobbieen. Of de producten gebruiken op een manier waar ze niet voor bedoelt zijn b.v. TB800@1250 om maar wat te noemen. Dit is zeer zeker geen verwijt aan het adres van welke tweaker dan ook. Maar je weet van te voren waar je aan begint. Bottomline is natuurloijk dat je van een product wat je koopt zou moeten mogen verwachten dat het goed werkt. Maar er zijn helaas toch een aantal gebruikers die misbruik maken van het begrip garantie.

Verwijderd

Ik bestel normaal al mijn hardware bij norrod, en heb eigenlijk nog nooit 1 probleem gehad met die lui.
Wat ik alleen enorm klote van die zaak vind is dat ze een heel klein assortiment hebben. En als je een HD koopt staat er alleen maar 40 gb 7200. Wat?? Maxtor, Seagate, Samsung???
En dit is ook zo bij bijvoorbeeld een Bigtower. Bigtower 300 watt STD. Dan weet je nog niks. FOTO!!!!
Ze zijn over het algemeen wel goedkoop. Dat is een voordeel. *D

Verwijderd

bestel er een pc en ze zeggen levertijd 3 weken.
zeg maar gersut 5 weken....
maar dan heb je wel GOEIE apparatuur, Jongesn latern we eerlijk zijn Norrod is niet slecht :):)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Je hoord ook niemand zeggen dan Norrod slecht is, en ze zijn ook absoluut NIET slecht. Ze leveren goede hardware.

alleen in de besteltijd en de service laten ze vaak wel es een paar steken vallen, terwijl dat helemaal niet hoeft, daar hebben we het over :)

/dev/null

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Het probleem met veel computerzaakjes is dat ze toch wel hun handel verkopen. Iedereen wil een computer. De service is vaak slecht. Voor echte service moet je naar Scheer en Foppen o.i.d. Maar daar hebben ze weer niet de beste PC's |:(

Verwijderd

Het merk van hardeschijven en geheugen wisselt bij Norrod. Daarom zetten ze geen merk erbij. Ze kijken gewoon wat ze opdat moment het goedkoopst in kunnen kopen om hun producten goedkoop te kunnen blijven aanbieden. Geheugen is meestal merk Toki Toki. Daarom cheap.

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Das nou een leuke topic dit :) Die NoRRoD lui zijn vet achterlijk, gehaaid, onbekwaam, egocentrisch, etc... :(
Ik heb er genoeg slechte ervaring mee (gehad ook)!

Vroeger toen ik er nog niet zoveel van wist en de computer gewoon inelkaar liet zetten waren er F*CKING ALTIJD problemen. Heb er totaal toen 2 gehad daarvandaan omdat m'n moeder altijd alles bij één computerwinkel wou hebben. Noem het maar op en ik had het probleem wel. Defecte hardware, losse schroefjes in de kast, losse connectors/kabels, etc... Die 2 comps moesten ook altijd terug voor reparatie wat dan ook nog eens elke keer minimaal 2 weken duurde. Altijd gezeik.

Nog een verhaaltje :) Heb ook een keer gehad dat m'n brander kapot was en heb hem dus WEER ter reparatie gebracht. Hadden ze verdomme Nero erop geinstalleerd en alle software dat op m'n HD's stonden op CD's voor hunzelf gebrand. Kon het zien aan een bestand dat Nero aanmaakt waarin alle brandinformatie staat zeg maar.

En nog een verhaaltje :) Heb er eens een keer een 3Com kaartje gekocht vanwege Chello internet. Er was nog maar één van in voorraad. Ik thuis testen maar nee hoor, defect!!! Ik terug en m'n geld terug. Kom ik 10 minuten later terwijl ik door de stad liep een maatje tegen die dezelfde kaart moest hebben alleen niemand had hem meer. Norrod had er nog wel één maar die was dus defect (van mij). Hij wou toch proberen en wij gingen naar Norrod. Ik kwam daar dus met hem een kwartiertje nadat ik er was geweest en ineens hadden ze nog één in voorraad!!!!! Get what I mean!? Die flikkers hadden gewoon een defect product weer teruggelegt wat ze volgens mij f*cking altijd doen.

Laatste verhaaltje :P
Wou een Iiyama 22" monitor halen maar was alleen in Leeuwarden te koop bij Norrod. Ik wou zo'n groot ding niet over internet kopen dus heb ik daar maar gehaald. Kom ik thuis, aansluiten, gamen, etc... De volgende dag wijst mijn vriendin mij ineens op vreemde, kleine verticale lijnen terwijl er alleen maar 2 horizontale mogen zijn! Ook zagen we ineens dat de beeldbuis was aangetast. Allemaal kleine vlekken en shit. Dus ik terug! Moesten ze hem eerst testen, want ze geloofden me volgens mij niet. Ik had niet veel tijd dus ben later die middag teruggekomen. Ik kon de monitor weer meenemen want er mankeerde nix aan. Ik op alle problemen wijzen maar dat hoort zo of het was er volgens hun niet. Vette eikels. Ff tussendoor trouwens. Ik had al een paar dagen geleden gebeld en verteld dat hij defect was en ze zouden een nieuwe bestellen en zodra hij binnen was zouden ze me bellen en kon ik hem gelijk omruilen zonder problemen. Dat zeiden ze tenminste! In ieder geval. Er stond voorin de winkel dus al een monitor met een briefje erop waar mijn naam op stond. Dus dat zei ik ook dat dat mij aan de telefoon was verteld (dat ik hem gelijk kon meenemen). Nee! Er mankeerde nix aan dus dat hoefde niet. Ik dus zeggen dat ze wouden beweren dat ik hier stond te liegen of zo. Er mankeerde wel degelijk iets aan. Toen zei ik dus maar geld terug. Na wat zeiken kon dat dan wel. Maar mijn vriendin werd er ook pissed van dus die zei dat als ik mijn geld terug zou krijgen ik ook gewoon die andere monitor die voorin de winkel voor mij klaar stond kon kopen :) slimme meid :). NEE DAT KON NIET! In theorie wel maar dan zou ik daar dezelfde problemen mee hebben volgens hem. Hoezo zei ik? Nou, met deze monitor mankeerd nix en daar heb je problemen mee volgens jezelf dus dan ook met die andere omdat daar ook nix aan mankeerd. What the fuck is dat nou weer?! Maar uiteindelijk wou hij dat dan wel doen. Dus klaar, doe maar zei ik. Kom op met die andere monitor. NEE! Dan moest ik eerst 50 piek onderzoekkosten betalen omdat hun hem die middag hebben nagekeken. Wat een bullshit! Ik zou hem immers gelijk omruilen maar hun wouden dat ding eerst testen, bla bla bla... Toen kwam mijn vriendin weer in aktie :) en zei dat ik ok gewoon het geld terug zou kunnen nemen en volgende week die andere monitor kopen. Dan zou hij er misschien wel niet meer zijn (sarcastisch gezegd) zei hij. Dus met andere woorden ik zou hem niet meekrijgen. Opdonderden met dat gelul. Ik heb dus maar mijn geld teruggevraagd en geen f*cking 50 piek betaald. Dat kan hij in z'n reet steken. En vervolgens maar toch dat ding via internet besteld en nu sinds vorige week thuis gekregen.

Oh, reminds me :) M'n moeder (hoe eigenwijs ze ook is) heeft dus een ATi Xpert 2000 Pro 16Mb kaartje voor haar computer daar nog gekocht een paar dagen geleden en was ook niet goed. Ja ik moest het er maar inzetten :). Zij heeft hem teruggebracht en wat krijgt ze terug? Dezelfde kaart alleen dan met maar 8Mb erop en nix gezegt!!!!!!!!!!!!! Vieze vuile klootzakken dat ze zijn. Één deze dagen zal ik zelf dus wel ff teruggaan met dat kaartje en die stomme flikkers de waarheid vertellen. Don't fuck with my mom! >:)

Zal jullie op de hoogte houden :) Kijk trouwens ook maar eens achterin bij hun. Daar staan altijd, maar dan ook altijd 1001 computers ter reparatie. Altijd bomvol daar! Zegt allemaal wel zo'n beetje genoeg wat Norrod inhoud toch? *sigh*

Out of order...

Verwijderd

evl, don't talk shit.
Ze hebben echt wel een iets hogere marge dan 10%, ga dr vanuit dat ze per dag gemiddeld 20-25% marge maken.
Maken ze echt 10% marge, dan is de inkoopafdeling daar toch echt heel fout bezig

Verwijderd

Ik bedoel ook niet dat er standaard op alle producten 10% zit. Maar ga maar eens kijken naar de producten die de meeste mensen als criteria zien om een winkel het predicaat goedkoop te geven. Proc's, Mem, Videoplank, Hdd. Zorg dan eens dat je werkelijke inkoopprijzen neemt als je daar toegang tot hebt. Pak nu je zakjappaner en toetsen maar. Je zult versteld staan. Dat is ook de tactiek van dit soort winkels. BTW jouw Funpriceje is ook zo'n aparte zaak. Een paar super scherpe aanbiedingen maar als je er komt.... Nee meneer uitverkocht maar ik heb wel deze 100 piek duurder maar ja.

De rest van dit afzeik topic mag wat mij betreft worden voorgezet in de Shop Survey.

Overigens elke zaak heeft wel wat. Je ken toch niet iedereen happy houden

Toedels

• nadd
  • Laatst online: 18-08 16:22
voordat ik begin ik werkn iet bij norrod

maar toch heb ik geen slechte ervaringen met deze winkel ik heb vaak zat defecte hardware gehad en nooit problemen met omruilen, altijd op dezelfde dag zonder gezeur iets nieuws mee, zelf gewoon goed opletten of je wel dat mee krijgt waar je om vraagt, en met harde shcijven en dergelijke het is inderdaad irritant dat je nooit van tevoren weet welk merk het is, als zij het niet hebben ga ik wel naar funprice of asci.
Maar voor Norrod is het ook een economische noodzakelijkheid om een kleine voorraad aan te houden en een hoge doorvoersnelheid ze kopen altijd kleine hoeveelheden voorraad in om niet kwetsbaar te zijn voor prijsschommelingen. Apple is trouwens een keer bijna failliet gegaan door zelf voorraden aan te houden.

Verwijderd

ok opzich heb ik veel goede ervaringen met de norrod, maar dit wou ik toch ff kwijt.
Ik heb een paar weken geleden een compleet systeem gekocht bij norrod groningen: asus a7v+ asus v7700 pure + tbird900+ 256 mbram etc. :9~
Al na 2 dagen hing mijn complete systeem afijn! :Z Ik van alles proberen heb 2 keer windows 2000 erop gehad, 1 keer windows me, een keer zelfs 98. maar elke keer binnen een paar minuten "bevroor mijn beeld" geen blauw scherm ofszo, maar ik kon gewoon mijn muis niet meer bewegen. IK nog meer proberen, wat vrienden erbij gehaald die er wat meer verstand van hebben, beetje in de bios dingen verandert, verschillende drivers geprobeer etc. na een paar dagen had ik het helemaal gehad |:(. Bios instellingen weeer terug en hele bak terug naar de norrod gebracht. Ik koop een systeem van zo'n 4000 piek dan mogen zij het ook oplossen dacht ik :)Na een paar dagen ga ik er ff langs om te checken hoe het met hem gaat. Norrodgast: "we zijn er nu net mee bezig, en we denken dat het aan de netwerk kaart ligt!" Nou zal wel dacht ik, die heeft wel eens vaker een probleem gegeven, maar dat hij daarna zo in blijft hangen. Maar goed, 2 dagen later systeempje weer opgehaald. Ik vraag nogmaals wat was er nou aan de hand,. Norrodgast: Biosinstellingen stond niet goed" Hij had er 2 veranderd : geheugen timesetting en nog 1( kan ik ff niet opkomen) Goed, thuisgekomen bekijk ik mijn comp is goed en wat blijkt: zit er een nieuwe voeding |:( |:( !!!!!!!
Ze wilden dus gewoon niet toegeven dat ze er de eerste keer een brakke voeding in gedaan hadden en dachten waarschijnlijk merkt die gozer dat toch niet. Maar dat ging dus ff mooi niet door. >:)
Maar goed, hij loopt nu als een trein , dus ik mag ook eigenlijk niet klagen :)

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

jonge bij mij uit de klas had daar wat besteld (complete pc) via internet omdat hij mycom waarhij eerst alles besteld had veel duurder vond dan norrod. dus hij d8 kom laat ik het daar bestellen, hij heeft nooit iets van hun gehoord en heeft het systeem bij mycom gekocht gevolg het systeem was weer wat goedkoper :).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 25 februari 2001 19:44 schreef The-ZeroCool het volgende:
bestel er een pc en ze zeggen levertijd 3 weken.
zeg maar gersut 5 weken....
maar dan heb je wel GOEIE apparatuur, Jongesn latern we eerlijk zijn Norrod is niet slecht :):)
Tegen mij zeiden ze 2 weken , nou , na 2 weken belde ik ze op , nee hij was er nog niet .

gaat me pa er na 3 weken heen " jah sorry die 6,4 GB ( wat ik er eerst in zou krijgen ) is niet meer leverbaar , me pa : en dan neem je niet eens de moeite om ff te BELLEN ?

Dit is dus maar een voorbeeld , na 8 weken kon ik eindelijk mijn compu komen halen , en thuis ontdekte ik dus dat het MOBO er scheef in zat ,

nou als een EXPERT die in mekaar heeft gezet , dan kan een jochie van 3 jr. dat nog beter

( Maar dan moet je zelf ff de voeding aansluiten :P )

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 17:36

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Norrod, dat is de enige zaak waar ik nog koop en inderdaad ze hebben een beroerde voorraad maar de service is ultiem, laatst had een klasgenoot van mij zijn athlon 800 ge-oced BOEM alles stuk mobo en cpu, ging naar norrod na wat zeuren kreeg ie een nieuwe mobo en cpu geen 800 nee die was op, dus kreeg ie een 850 (lol)!!!*D
Dat zie je bij geen andere zaak, hooguit krijg je een waardebon die je moet besteden in de zaak zelf. Dus go Norrod or suffer (als het niet werkt)

MAAR het zijn dozenschuivers dus koop er alleen onderdelen vraag ze geen advies of laat ze geen systemen in elkaar zetten. Dus een doe-het-zelf zaak!!

Uw SAP specialist

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Moet ook zeggen dat ik het een prima winkel vind, zowel in Leeuwarden als in Groningen.
Zo'n beetje mijn hele pc is opgebouwd uit norrod onderdelen en het werkt allemaal perfect
had laatst een probleempje met mijn Logitech muis, dus ik ff langs norrod, kreeg zonder gezeur binnen 30 sec een nieuwe mee

gewoon een goede winkel (vandaar dat het ook altijd zo druk is) met lage prijzen

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 26 februari 2001 14:29 schreef Cyclops10 het volgende:
Moet ook zeggen dat ik het een prima winkel vind, zowel in Leeuwarden als in Groningen.
Zo'n beetje mijn hele pc is opgebouwd uit norrod onderdelen en het werkt allemaal perfect
had laatst een probleempje met mijn Logitech muis, dus ik ff langs norrod, kreeg zonder gezeur binnen 30 sec een nieuwe mee

gewoon een goede winkel (vandaar dat het ook altijd zo druk is) met lage prijzen
Nou hier niet , ( zwolle ) altijd gezeik , ik wordt er nu echt :r van en ik ga er NOOIT meer een compleet syteem / geheugen/HDD halen .

• Xandrios
  • Laatst online: 17-08 17:33
ik heb 6 (!!) weken terug een kapotte cdrw ingeleverd bij norrod zwolle ter reparatie.
hij zou binnen 2 weken gerepareerd zijn.

Ik had dus na 2 weken nog niets van hun gehoord, dus maar ff bellen, nee dat kan nog wel ff duren kreeg ik te horen.

Ik heb hen vanaf toen elke week gebeld en nu na 6 (!!) weken hebben ze hem klaar, en kan ik hem met een paar dagen komen ophalen.

Dit is toch niet normaal !! zeggen dat het met 2 weken klaar is,
en er dan vervolgens 6 weken over doen !!

een ding is zeker; mij zul je niet (nooit) meer bij de norrod zien ..Wat een K*T winkel zeg !!

• Scraper
  • Laatst online: 14-08 08:36

Scraper

ErikJ

Prima shop, ik koop er alleen maar onderdelen en ben 1 keer wat slechts tegengekomen. Direct omgewisseld zonder probs :).

Verder had kennis van mij probs met stuurtje dat ie uit Groningen had gehaald, gewoon omgewisseld in Zwolle en met bijbetaling iets beter stuurtje meegekregen.

Verwijderd

NoRRoD is mij tot nu toe goed bevallen. Ik wou een nieuw systeem ophalen, dus ik er dinsdag langs vragen of ze het even voor vrijdag klaar wouden zetten, en dat wouden ze wel. Kom ik vrijdag langs, hebben ze alles idd al klaar staan. Alleen mijn beeldscherm was er nog niet, Die zelfde middag werd ik nog opgebeld dat mijn beeldscherm er was. :)
alles werkt nog perfect.

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 19:06 schreef evl het volgende:
Wat verwachten jullie nou. Ze maken daar op de onderdelen maar 10% marge. Voordat geld kan je niet ook nog eens een toppie service leveren. Je gaat naar Norrod puur voor de prijs.Wil je meer service en door "volwassenen" geholpen worden dan zul je naar een andere shop moeten en je knip trekken. Het moet toch ergens uit de lengte of de breedte komen. BTW laten we met z'n allen voortaan dit soort topic's in de Shop Survey zetten.
Mee eens.
niet lullen over service je hebt de laagste prijs gehad. ;-)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 27 februari 2001 21:36 schreef bae het volgende:

[..]

Mee eens.
niet lullen over service je hebt de laagste prijs gehad. ;-)
Maar het zijn oplichters , Eens pak ik ze terug.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

NoRRoD = Doorbrandspul.

- Een maat van me had een doorbrandmobo (jelmervos en zijn stinkende mobo verhaal)
- Ikzelf een doorbrandvoeding (ding kostte verdomme 160 piek!)

enz.

Ik kom er iig niet meer. Dan maar een paar tientjes duurder. Ik ga niet voor die paar tientjes een uur in de rij staan als ik het koop en nog een uur als ik het wil omruilen.

Kutzooi :r

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Vreemd - Ik had een defecte 30 gb harddisk
Die was binnen 5 minuten omgeruild voor een nieuwe bij hun tech. afdeling, terwijl de winkel vol stond

I'm partial to your abracadabra

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 10:17
Kan deze thread niet gewoon gesloten worden?
beetje zielig om hier je frustraties te dumpen... gooi het bij de shopsurvey.
Duh..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik ken nog iemand die had daar ook een muis weg, deed het ook ineens niet meer.

Vast doorgebrand :P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Tja, voor de prijzen die je bij norrod hebt kan je ook niet verwachten dat je altijd vriendelijke, directe, goede adviezen service etc. etc. etc. krijgt.

Ik had een dode Duron 700 en die gast wou niet eens de moeite doen om em naar AMD te sturen GVD!!!
Dat was klote,

Een halfjaar geleden was ik daar om wat ceedeetjes te kopen, komt daar een gozer de winkel binnenstappen met een gefroce 2mx om te zeggen dat ie em te langzaam vindt...
En ja hoor, hij kreeg gewoon geld terug...
Hoewel hij een P2 266 met TNT2 ofzo had,logisch dat het niets sneller gaat |:(

Volgens mij hangt het er gewoon van af of je het juiste personeel op de juiste tijd treft (rustig moment en aardige verkoper die er toch niks van weet :) )

Verwijderd

Ik ken nog iemand die had daar ook een muis weg, deed het ook ineens niet meer.

Vast doorgebrand <i/s/puh2.gif>
Moet ie em maar niet overclocken ;)

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Op woensdag 29 augustus 2001 21:06 schreef thoth het volgende:
Kan deze thread niet gewoon gesloten worden?
beetje zielig om hier je frustraties te dumpen... gooi het bij de shopsurvey.
Duh..
Mee eens kan beter bij shopsurvey

I'm partial to your abracadabra

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Waarom? Het gaat toch nog steeds over NoRRoD?

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 15:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op zondag 25 februari 2001 17:33 schreef SaURoN het volgende:
Wat hitman al zei ja, maar ik heb wel nieuw geheugen gekregen toen ik er weer heen ging omdat ik dat geheugen, "aanstoote >:)".
Krege nieuwe mee zonder dat ik een bon had (kwam helemaal niet bij hun vandaan d8ik)
Dus wel goed goedmakertje
Dit vind ik pure oplichting van je; de leverancier van NoRRoD ziet dat dit geheugen niet bij hem is aangeschaft en zal dit dus niet aan de winkelier vergoeden. Dat gaat hem dus geld kosten want jij hebt al een nieuwe meegehad. Eigenlijk is dit verschrikkelijk onbeschoft, diefstal zelfs!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Zo'n soort topic trekt natuurlijk sneller aandacht bij de mensen die een slechte ervaring hebben. Mensen die tevrede zijn zullen minder snel gaat posten. Zo'n topic word dan snel naar de negatieve kant getrokken.

Jaja, ik heb hem zelf gestart, maar als je boos bent doe je wel vaker dingen die achteraf niet zo goed zijn :)

Topic kan wel dicht, februari laaste topic, nu (augustus) weer omhoog gestopt. Kan wel dicht, heeft geen enkele nut meer deze topic.

/dev/null

• poes
  • Laatst online: 12:15
..........We hebben alleen Samsung. Nou die Samsung zooi hoef ik niet, ze hebben enorm slechte service dat samsung.........

Hoezo zooi en slechte service......Samsung heeft de import nu zelf ter hand genomen en mijn ervaringen zijn, gezien mijn enthousiasme voor het merk goed. Ook hier is wel eens wat stuk. Echter binnen twee weken had ik mijn (stand-alone) DVD-speler weer terug.

Ik durf te wedden dat je nog nooit zelf ervaring hebt gehad met de service van Samsung.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

er wordt gezegd dat er een malaise is in de wereldwijde PC markt, nou volgens mij merkt norrod daar nix van, hoeveel mensen daar wel niet op elk moment van de dag in de rij staan, echt druk vaak!!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Op 9 augustus had ik een compleet systeempje besteld bij Norrod, nou vorig week maandag maar es bellen hoever ze waren, a.s. donderdag of vrijdag kon ik hem verwachten!

Nou afgelopen maandag weer gebeld, ja het kan nog even duren hij moet eerst nog getest worden op de testbank. Dinsdag weer gebeld nu met de mededeling dat ik um weer donderdag of vrijdag zou kunnen krijgen.

Het zal vandaag wel weer niet worden :( aangezien ze beloofd hadden een dag van te voren te bellen wanneer ie klaar zou zijn, misschien vrijdag, heb ik dan 3 week gewacht en als ie er vrijdag er niet is koop ik gewoon ergens anders, dan ga ik hem wel even afzeggen in de winkel en niet per telefoon, de andere klanten mogen best weten wat een grote F*ck zootje het daar is, stomme }:O daro :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Doe dit aub in de shopsurvey :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.