Das nou een leuke topic dit

Die NoRRoD lui zijn vet achterlijk, gehaaid, onbekwaam, egocentrisch, etc...

Ik heb er genoeg slechte ervaring mee (gehad ook)!
Vroeger toen ik er nog niet zoveel van wist en de computer gewoon inelkaar liet zetten waren er F*CKING ALTIJD problemen. Heb er totaal toen 2 gehad daarvandaan omdat m'n moeder altijd alles bij één computerwinkel wou hebben. Noem het maar op en ik had het probleem wel. Defecte hardware, losse schroefjes in de kast, losse connectors/kabels, etc... Die 2 comps moesten ook altijd terug voor reparatie wat dan ook nog eens elke keer minimaal 2 weken duurde. Altijd gezeik.
Nog een verhaaltje

Heb ook een keer gehad dat m'n brander kapot was en heb hem dus WEER ter reparatie gebracht. Hadden ze verdomme Nero erop geinstalleerd en alle software dat op m'n HD's stonden op CD's voor hunzelf gebrand. Kon het zien aan een bestand dat Nero aanmaakt waarin alle brandinformatie staat zeg maar.
En nog een verhaaltje

Heb er eens een keer een 3Com kaartje gekocht vanwege Chello internet. Er was nog maar één van in voorraad. Ik thuis testen maar nee hoor, defect!!! Ik terug en m'n geld terug. Kom ik 10 minuten later terwijl ik door de stad liep een maatje tegen die dezelfde kaart moest hebben alleen niemand had hem meer. Norrod had er nog wel één maar die was dus defect (van mij). Hij wou toch proberen en wij gingen naar Norrod. Ik kwam daar dus met hem een kwartiertje nadat ik er was geweest en ineens hadden ze nog één in voorraad!!!!! Get what I mean!? Die flikkers hadden gewoon een defect product weer teruggelegt wat ze volgens mij f*cking altijd doen.
Laatste verhaaltje

Wou een Iiyama 22" monitor halen maar was alleen in Leeuwarden te koop bij Norrod. Ik wou zo'n groot ding niet over internet kopen dus heb ik daar maar gehaald. Kom ik thuis, aansluiten, gamen, etc... De volgende dag wijst mijn vriendin mij ineens op vreemde, kleine verticale lijnen terwijl er alleen maar 2 horizontale mogen zijn! Ook zagen we ineens dat de beeldbuis was aangetast. Allemaal kleine vlekken en shit. Dus ik terug! Moesten ze hem eerst testen, want ze geloofden me volgens mij niet. Ik had niet veel tijd dus ben later die middag teruggekomen. Ik kon de monitor weer meenemen want er mankeerde nix aan. Ik op alle problemen wijzen maar dat hoort zo of het was er volgens hun niet. Vette eikels. Ff tussendoor trouwens. Ik had al een paar dagen geleden gebeld en verteld dat hij defect was en ze zouden een nieuwe bestellen en zodra hij binnen was zouden ze me bellen en kon ik hem gelijk omruilen zonder problemen. Dat zeiden ze tenminste! In ieder geval. Er stond voorin de winkel dus al een monitor met een briefje erop waar mijn naam op stond. Dus dat zei ik ook dat dat mij aan de telefoon was verteld (dat ik hem gelijk kon meenemen). Nee! Er mankeerde nix aan dus dat hoefde niet. Ik dus zeggen dat ze wouden beweren dat ik hier stond te liegen of zo. Er mankeerde wel degelijk iets aan. Toen zei ik dus maar geld terug. Na wat zeiken kon dat dan wel. Maar mijn vriendin werd er ook pissed van dus die zei dat als ik mijn geld terug zou krijgen ik ook gewoon die andere monitor die voorin de winkel voor mij klaar stond kon kopen

slimme meid

. NEE DAT KON NIET! In theorie wel maar dan zou ik daar dezelfde problemen mee hebben volgens hem. Hoezo zei ik? Nou, met deze monitor mankeerd nix en daar heb je problemen mee volgens jezelf dus dan ook met die andere omdat daar ook nix aan mankeerd. What the fuck is dat nou weer?! Maar uiteindelijk wou hij dat dan wel doen. Dus klaar, doe maar zei ik. Kom op met die andere monitor. NEE! Dan moest ik eerst 50 piek onderzoekkosten betalen omdat hun hem die middag hebben nagekeken. Wat een bullshit! Ik zou hem immers gelijk omruilen maar hun wouden dat ding eerst testen, bla bla bla... Toen kwam mijn vriendin weer in aktie

en zei dat ik ok gewoon het geld terug zou kunnen nemen en volgende week die andere monitor kopen. Dan zou hij er misschien wel niet meer zijn (sarcastisch gezegd) zei hij. Dus met andere woorden ik zou hem niet meekrijgen. Opdonderden met dat gelul. Ik heb dus maar mijn geld teruggevraagd en geen f*cking 50 piek betaald. Dat kan hij in z'n reet steken. En vervolgens maar toch dat ding via internet besteld en nu sinds vorige week thuis gekregen.
Oh, reminds me

M'n moeder (hoe eigenwijs ze ook is) heeft dus een ATi Xpert 2000 Pro 16Mb kaartje voor haar computer daar nog gekocht een paar dagen geleden en was ook niet goed. Ja ik moest het er maar inzetten

. Zij heeft hem teruggebracht en wat krijgt ze terug? Dezelfde kaart alleen dan met maar 8Mb erop en nix gezegt!!!!!!!!!!!!! Vieze vuile klootzakken dat ze zijn. Één deze dagen zal ik zelf dus wel ff teruggaan met dat kaartje en die stomme flikkers de waarheid vertellen. Don't fuck with my mom!
Zal jullie op de hoogte houden

Kijk trouwens ook maar eens achterin bij hun. Daar staan altijd, maar dan ook altijd 1001 computers ter reparatie. Altijd bomvol daar! Zegt allemaal wel zo'n beetje genoeg wat Norrod inhoud toch? *sigh*
Out of order...