Ik heb net call of duty 2 (1.3) voor mac geinstalleerd op mijn macbook (2.4ghz wit). Maar zodra ik online wil spelen kan ik slechts een paar server joinen, de rest reageert niet op mijn klikken. Het gekke is dat ik alleen kan klikken op de servers waarbij de ping niet is ingevuld. Bij de rest van de server word de ping ingevult met een X wat ik een beetje een rare waarde vind voor een ping.

EDIT:
Laat maar, hoewel cod zij dat het 1.3 was en ook wel 1.3 server kon joinen was het niet de 1.3 versie met punkbuster waardoor ik gewoon geen punkbuster servers kon joinen. ik zit nu alleen met het probleem dat punkbuster mij steeds kicked en zegt dat ik moet update. dat gedaan krijg ik de melding nog steeds...
EDIT:
Laat maar, punkbuster had de bestanden in de verkeerde map gekeilt..

EDIT:
Laat maar, hoewel cod zij dat het 1.3 was en ook wel 1.3 server kon joinen was het niet de 1.3 versie met punkbuster waardoor ik gewoon geen punkbuster servers kon joinen. ik zit nu alleen met het probleem dat punkbuster mij steeds kicked en zegt dat ik moet update. dat gedaan krijg ik de melding nog steeds...
EDIT:
Laat maar, punkbuster had de bestanden in de verkeerde map gekeilt..
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 18:42 ]