Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GTA IV PC ] Nat/Router is too strict

Pagina: 1
Acties:

• denkeldermans
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Hoi,

Ik heb vorige week gta IV voor de pc gekocht. Na een heleboel problemen heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen dat ik online kan spelen. Nu is het volgende probleem er weer waar ik maar niet uit kom.

Als ik een server wil joinen ( Die door deze fout haast niet te vinden zijn ) dan word ik gekickt met de volgende error: "you nat/router is too strict".
Dit is ook te zien bij je netwerkstatus die je kan zien bij windows live gaming ingame. Hier staat bij nat type: Strict.

Dit behoort OPEN te zijn zoals bij andere mensen waarbij alles het gewoon normaal doet.

Nou heb ik een heleboel opgezocht en gevonden en blijkt het dat mijn Nat-Type 3 is. Dit moet kennelijk 2 worden.

Een mogelijke oplossing was om "UPnP" (Universal Plug and Play) aan te zetten in je router. Dit heb ik gedaan.
Maar het heeft geen effect gehad. Ook vind ik alleen dit probleem met de ps3. Daarvoor is de oplossing om het ip van de ps3 toe te voegen aan je router. Maar dit is niet het geval bij mijn pc lijkt me.

Nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik mijn nat-type op 2/open zet.

Ik draai Windows Vista Home Edition 32 bit.

Alvast Bedankt,

Groetjes,

Dennis

P.s

Ik heb de poorten die je in geval van connectieproblemen moet openzetten opengezet. Maar als goed is doet UPnP dit nu ook automatisch.

Verwijderd

Even een kick,

ik ervaar het zelfde probleem, poorten opengezet, windows firewall staat uit en nog steeds Router too strict error.

Draai windows vista, met een gigaset sx551 router.

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zelfde probleem gehad "Strict"
Ik heb me wezenloos lopen zoeken naar de juiste porten want portforward vertrouw ik meer dan het gebruikt van UPnP.
Zo heb ik het tijdelijk opgelost:

Mijn config:
Windows XP SP3
Speedtouch 546 v6 adsl2+ modem

Aanzetten van UPnP + Extended Security (niet verplicht)

Use UPnP: Yes
Use Extended Security: Yes

Windows firewall uitzetten.
Start GTA4 en nu staat er geen Strict maar Open.

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 07:33
Sorry voor de kick,
Maar ik heb hier precies het zelfde probleem.
Maar ik heb hier geen UPnP op mn router zitten.

Hij gaat van een copperjet 1616p > sweex lb000020 > pc

Ik heb in het modem poorten geprobeert te openen deze blijven op 0 t/m 0 staan alle connecties?

in de router heb ik de TCP en UPD poorten open gegooit die ik tegen kwam op internet maar het mocht niet baten. iemand suggesties?

gefixxed:

Ik heb mn router in bridge gezet en nat configuratie via het modem.

[ Voor 9% gewijzigd door Xentor op 10-03-2009 21:58 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Verwijderd

Ik heb hier het zelfde probleem met me Speedtouch 780, Toevoegen van TCP en UDP poorten, of aan of uit zetten van UPNP heeft ook niks verholpen,

Heeft u een oplossing gevonden ?, laat me dit a.u.b ook weten want u wil niet weten hoe graag ik deze probleem opgelost wil hebben.

Groetjes DarkForceX

Verwijderd

ik heb ook een speedtouch 780
nu staat hij op dissabled moet dat enabled worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 13:35 ]

Pagina: 1