Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WMP ziet brander niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb een pc met daarop Windows XP SP3 en een SH-S162L dvd brander, nu wil ik vanuit Windows Media Player een muziek cd branden maar dit lukt niet omdat WMP aangeeft "Sluit brander aan" de brander is echter aangesloten, dus WMP "ziet" de brander niet.

Een cd branden met Nero is geen enkel probleem.

Ook als ik rechts op de brander klik en dan kies voor eigenschappen heb ik geen tabblad "opnenem" staan.

Wie heeft de oplossing?

Met vriendelijke groet,

Martijn Brinkman.

Verwijderd

Je kan toch niet zomaar branden in XP. Daarvoor moet je nog wel iets aanzetten/installeren dacht ik. Pas als je in de verkenner kan branden zal dit ook gaan werken lijkt me, want WMP is geen brandsoftware natuurlijk.

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:41:
Je kan toch niet zomaar branden in XP. Daarvoor moet je nog wel iets aanzetten/installeren dacht ik. Pas als je in de verkenner kan branden zal dit ook gaan werken lijkt me, want WMP is geen brandsoftware natuurlijk.
Maar WMP heeft wel brandfunctie.. Tenminste, ik heb al redelijk wat cd's met WMP gemaakt. Nooi iets voor aan hoeven te zetten/te installeren... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik brand al jaren met WMP, dus zou niet weten waarom dit nu gebeurd...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> CSA

Verwijderd

Probeer eens de firmware te updaten?

Je kan deze hier vinden voor de SH-S162L

Ik heb een ander model van Samsung (SH-S203D) maar ik moest indertijd ook de firmware updaten voor ik ermee kon branden, zelfs in Nero wou hij toen niet

Wat ook misschien kan helpen, is het apparaat eens uit apparaat-beheer gooien en dan terug laten herkennen via wizard nieuwe hardware (of gewoon rebooten)

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Bedankt voor de reacties.
het updaten heeft helaas geen succes gehad.

Wat nu?

Verwijderd

Windows Media Player verwijderen via Configuratiescherm > Software > Windows Onderdelen (of op een andere manier?, op Google vind je wel aantal methoden) ... en vervolgens terug installeren?

Welke versie gebruik je eigenlijk? Heb je al eens gekeken via Windows Update of je kan updaten naar een nieuwere versie en of er andere updates beschikbaar zijn? Enkel veiligheidsupdates voor Media Player gebeuren automatisch dacht ik, dus het kan ook gewoon een bug zijn die met een update verholpen is :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 20:44 ]

Pagina: 1