Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik wil graag iets betalen via paypal. Ik heb 100 twee dagen geleden overgeschreven naar mijn paypal rekening en dat bedrag staat er nu op maar als ik nu wil betalen komt er een waarschuwing op dat ik niet kan betalen omdat mijn bankrekening of creditcard nog moet toevoegen als extra betaalbron. Weet iemand hoe ik mijn bankrekening kan toevoegen? Ik heb namelijk geen creditkaart maar zo een axion kaart van dexia.

Er staat op mijn homepage wel "creditkaart toevoegen" maar nergens bankrekening toevoegen :s

Sorry als het in het verkeerde topic staat. Ik wist niet waar ik het moest plaatsen :X

Alvast bedankt

• plus20
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Onder het tabblad mijn rekening zit een menu genaamd profiel. Daar zit dan weer een link Bankrekening toevoegen of verwijderen waar je een rekening kan toevoegen/verwijderen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik ga er vanuit dat Paypal een overzicht aan vragen/faq heeft waar je het antwoord hierop makkelijk kunt vinden en dat blijkt ook zo te zijn.

Als ik dat, als niet Paypal-gebruiker, zo kan vinden dan kun jij dat als Paypal-gebruiker helemaal vinden.

Dit topic is gesloten.