Toon posts:

probleem na installeren cat. 8.12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

ik heb een paar uurtje geleden de nieuwe 8.12 over mijn 8.11 geinstalleerd. maar na de reboot zei windows dat mijn kaart niet goed functioneerde (code 43.). Dus ik de drivers ge deinstalleerd, en na de reboot nog maals de 8.12 geinstalleerd en toen weer het zelfde probleem.

Toen heb ik weer de drivers gedeinstalleerd, en in veilige modus nog eens driver cleanup pro er over heen gehaald en weer normaal gereboot om weer terug de gaan na de 8.11's die prima functioneerde. Maar toen ik de drivers wou installeren brak hij telkens de installatie van de stuurprogramma's af met de foutmelding. "kan .inf bestand niet vinden".

Ik zit nu onderhand al een uur te prutsen maar kan dit probleem niet opgelost krijgen, en krijg dus geen ati driver meer geinstalleerd, snap er werkelijk niks van. Heb alles geprobleerd. Met CCC, zonder CCC, 8.10, 8.11, 8.12... werkelijk allemaal het zelfde foutmelding met installeren: "kan .inf bestand niet vinden". en dan breekt hij het gewoon af.

iemand misschien een oplossing?

Asus EAH3870 512mb
amd x2 4200+
8gb 800mhz ddr2
windows vista ultimate 64bit

mvg,
wout

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

vond dit via google, misschien heb je er wat aan, zal vast wel meer te vinden zijn.
Edit#2: Finally got 8.11 back on and crossfire working. What I did was install the suite, when the INF error came up I just continued with the install. I didn't restart, I went straight to device manager, right clicked my top card, properties - update driver, and pointed to the ATI folder where the files were extracted. First it will say failed to install them, after that I right clicked both cards and uninstall,, rebooted and the drivers got picked up automatically and then one more reboot was required. I just hope this won't happen on the official release next week.

tijd voor verandering.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo en bedankt voor je reactie.

Ik dit al eerder geprobeerd omdat ik zelf aan het googlen ben geweest(nog steeds overigens), maar heb het zojuist nog eens probeerd. En idd van het inf probleem ben ik nu af, alleen nu krijg ik weer wat ik in het begin ook had de code 43 foutmelding.

kan je de screenshot eventueel mailen van mijn device manager.

nog meer ideeén? ik kom er echt niet uit :(

EDIT: Ik krijg ik geen 1 driver meer aan de praat, heb vanaf 8.9 tot 8.12 meerder kere geprobeerd ook in veilige modus, maar de heletijd die code 43 foutmelding bij device manager. hoe kan dit nou... alles werkte perfect met 8.11 tot dat ik 8.12 installeerde en nu is alles over hoop, krijg niks meer aan de praat :s :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 11:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk! ik heb 8.11 weer aan het draaien! hoe ik het gedaan heb, geen flauw idee.. maar 8.11 draait weer, gelukkig!

las al op meerdere forums dat er meer mensen waren met het code 43 probleem bij cat. 8.12 dus zou gauw hier een oplossing voor is hoor ik het graag! :)