Multiplayer game's voor kids?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomaz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 20:55
Mijn kinderen zijn aardig bedreven met spelletjes voor hun leeftijd.
Het leek me nu leuk dat ze eens spelletjes tegen elkaar zouden kunnen spelen. 8)

Ik denk een beetje aan iets waarbij ze "elkaar" wel kunnen zien in de game, maar wat niet meteen te agressief is. ;)
Nu kan ik wel Call Of Duty oid installeren waarbij ze elkaar niet voor de sodemieter kunnen schieten, maar dat lijkt té realistisch en ook de velden zijn te groot om elkaar te zoeken. :|

Heeft iemand suggesties of ideeen voor spellen voor jongere kinderen die tóch via een netwerk (of on-line) te spelen zijn? :+

Oja! leeftijd 6 en 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazz Jackrabbit 2! Super game voor de kids :)

Wikipedia: Jazz Jackrabbit 2

Ze moeten wel schieten, maar het is redelijk onschuldig ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin.pw
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-06 20:05
Ik zou er met kinderen over na gaan denken om een wii te kopen.
Mijn zwager heeft er bijvoorbeeld een staan voor zijn kids, maar als die 2 in de game zitten is het een prachtig gezicht.

Ikzelf speelde jaren terug vooral simpele racespelletje in de richting van Mario Kart.
En heb uiteraard ook Jazz Jackrabbit 2 heel veel gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:49
ik vond bomberman echt geniaal in multiplayer.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/article_img/gamepro/71648-24.jpg

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantomaz schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 10:18:
Het leek me nu leuk dat ze eens spelletjes tegen elkaar zouden kunnen spelen. 8)
Ik heb geen idee hoevel ze in leeftijd verschillen, maar het zou zomaar eens kunnen dat 1 van de 2 altijd beter is dan de ander. Weet je zeker dat je ze tegen elkaar wilt laten spelen, in plaats van een spel waarbij ze moeten samenwerken om iets voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kreeg op de HCC dagen van dit jaar een cd'tje in mn handen gedrukt van het spel QPang. Het is een erge leuk shooter spelletje, maar dan vriendelijk voor kinderen. Het is online en niet al te moeilijk. En het is gratis, dus sowieso een leuk om eens te proberen voor die koters.

Screenshot met een level in lego thema:
Afbeeldingslocatie: http://pic2.duowan.com/newgame/0804/72116546408/72117706937.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 13-12-2008 10:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:45

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als multiplayer via internet mag, kijk eens naar KartRider. Het lijkt een klein beetje op Mario Karts, maar dan voor de computer en best lollig. :)

(Ik zie net dat de 'open beta' net is gesloten, niet zeker of je het dan nog gratis kan spelen.)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Volgens mij zijn er niet zoveel Multiplayergames voor die leeftijd op de pc, ik zou zeggen disneygames is perfect voor die leeftijd. Maar welke en/of die uberhaupt multiplay ondersteunen :? Ik zou zeggen, snuffel een door de afprijsbak bij Bart Smit.

Mischien is Runescape of R.O.S.E. online wat. Dit zijn MMO's waar heel veel kids rondlopen. Dan kunnen ze samen beestjes/critters afmaken :P Rose online heeft ook echt een "candylook" :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gameogre.com/reviewdirectory/upload/ROSE%20Online.jpg
R.O.S.E. online

En volgensmij moeten er ook enkele Legogames met multiplayer functies zijn, die lijken me ook wel geschikt.
Er zijn dan ook niet zoveel multi/coop voor die leeftijd op de pc. Geef ze allebei een Nintendo DS(L) om draadloos tegen elkaar te gamen heb je maar 1 spelletje nodig, de ene DS download het van de DS waar het spel inzit (legal) Singel card multiplay heet dat.
De DS heeft dan ook een megaload met games voor kids van die leeftijd, en vaak zijn ze al voor een paar euro in de afprijsbak te vinden...

Succes met je Quest ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BAS80 op 13-12-2008 11:17 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 18:19

PromoX

Flying solo

Dit past beter in Spielerij - Games & Discussies :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 21:04
BAS80 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:12:
Volgens mij zijn er niet zoveel Multiplayergames voor die leeftijd op de pc, ik zou zeggen disneygames is perfect voor die leeftijd. Maar welke en/of die uberhaupt multiplay ondersteunen :? Ik zou zeggen, snuffel een door de afprijsbak bij Bart Smit.

Mischien is Runescape of R.O.S.E. online wat. Dit zijn MMO's waar heel veel kids rondlopen. Dan kunnen ze samen beestjes/critters afmaken :P Rose online heeft ook echt een "candylook" :)
[afbeelding]
R.O.S.E. online

En volgensmij moeten er ook enkele Legogames met multiplayer functies zijn, die lijken me ook wel geschikt.
Er zijn dan ook niet zoveel multi/coop voor die leeftijd op de pc. Geef ze allebei een Nintendo DS(L) om draadloos tegen elkaar te gamen heb je maar 1 spelletje nodig, de ene DS download het van de DS waar het spel inzit (legal) Singel card multiplay heet dat.
De DS heeft dan ook een megaload met games voor kids van die leeftijd, en vaak zijn ze al voor een paar euro in de afprijsbak te vinden...

Succes met je Quest ;)
Ik weet het niet, maar ik zou er niet zo happig zijn om mijn jonge kinderen aan een MMO te helpen, het moet wel een tijdsbesteding zijn, geen levensinvulling :+, want je weet hoe makkelijk die kindjes zichzelf in iets verliezen.

Ik zou een game zoeken die niet te ingewikkeld is, niet werkt met beloningssystemen waarbij je steeds meer moet spelen om hoger/beter te worden en die in korte potjes ( <15min) gedaan kan worden.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Fantomaz schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 10:18:
Mijn kinderen zijn aardig bedreven met spelletjes voor hun leeftijd.

Ik denk een beetje aan iets waarbij ze "elkaar" wel kunnen zien in de game, maar wat niet meteen te agressief is. ;)
Nu kan ik wel Call Of Duty oid installeren waarbij ze elkaar niet voor de sodemieter kunnen schieten, maar dat lijkt té realistisch en ook de velden zijn te groot om elkaar te zoeken. :|

Heeft iemand suggesties of ideeen voor spellen voor jongere kinderen die tóch via een netwerk (of on-line) te spelen zijn? :+

Oja! leeftijd 6 en 8
Wil je een shooter? probeer dan eens Urban Terror, en dan Friendly Fire uit zetten?
Is een gratis Counterstrike achtig spel.

Unreal Tournament (eerste, van '99) met een leuke mod er op kan ook een idee zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door McKaamos op 13-12-2008 12:18 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:10:
[...]

Ik weet het niet, maar ik zou er niet zo happig zijn om mijn jonge kinderen aan een MMO te helpen, het moet wel een tijdsbesteding zijn, geen levensinvulling :+, want je weet hoe makkelijk die kindjes zichzelf in iets verliezen.

Ik zou een game zoeken die niet te ingewikkeld is, niet werkt met beloningssystemen waarbij je steeds meer moet spelen om hoger/beter te worden en die in korte potjes ( <15min) gedaan kan worden.
Ik denk dat je kids zoiezo niet goed genoeg engels kunnen om lol te hebben in ROSE Online of Runescape ;) Maar goed, voor de PC is het inderdaad best lastig om dergelijke spelletjes te vinden. Volgens mij kun je het beste een Wii kopen. Mario Kart, Mario Party, Super Smash Brawl, Wii Sports/Play/etc, noem maar op. Of je kunt el cheapo een Gamecube van Marktplaats pikken en daar die spelletjes (natuurlijk wel de gamecube versies :P) voor halen. Maja de Wii is backwards compatible, hebbie een Gamecube én een Wii (en een NES, SNES, Sega, etc etc :P lang leve virtual console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Ben ik dan zo conservatief? M'n kids van 6 en 8 aan Unreal Tournament? Haha, no way :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welnee ben je gek :P Nu denk ik niet omdat dat o zo slecht zou zijn (de echte wereld blijft erger ;)), maar die kunnen dergelijke games toch helemaal niet :P Ik laat mijn neefjes altijd op mijn ouwe Gamecube als ze hier komen, meestal willen ze dan James Bond Nightfire doen. Dat duurt alleen nooit zo lang, want ze snappen er niks van en zelfs de meest noobie bots maken ze keer op keer af. Dan is de lol er snel vanaf. Zoiets als Qpang is dan beter, daar is al helemaal niets slechts aan.
Nee daarna laat ik ze lekker aan de slag met Mario Party of Donkey Konga. Zoiets houd ze prima zoet ;) Lekker laagdrempelig (simpele controlles, meeste minigames zijn button bashen o.i.d) en veel afwisseling (véél minigames). Super Smash Melee vónden ze ook leuk (en ik ook) tot mijn zusje even niet oplette (een mens moet toch zijn emmm behoefte doen :p) en het kleinste neefje het cdtje keurig in 2en brak :/ Doeidoei favo Gamecube game.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomaz
RobertJ schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:31:
Ben ik dan zo conservatief? M'n kids van 6 en 8 aan Unreal Tournament? Haha, no way :P
Nee hier ook zeker niet hoor! :X
Ik zat te denken om COD te spelen waarbij de schietfunktie uitgeschakeld wordt.
Dan kun je elkaar alleen slaan en dat vind ik nog acceptabel. >:) Beetje reallife dus eigenlijk :)
En áls het dan al schieten wordt, dan in een absoluut onrealistische setting. Dat LEGO gebeuren is wel leuk zo te zien.

Het is wel pittig iets te vinden wat duidelijk niet op de gevoelens inspeeld.
Mijn oudste, toen nog 5, zat erbij toen ik eens naar Southpark keek.
In die aflevering zat een duidelijke knipoog naar Madmax, die ik een paar keer had gezien.
Op een gegeven moment krijgt Kenny de boemerang in zijn hoofd. Ik kwam niet meer :D bij en mijn zoontje was zó kwaad omdat hij het zielig vond... :'(
Om maar even aan te geven dat kinderen een veel te realistische kijk op de fictieve wereld hebben.

Ik ga dat LEGO spel eens uitvogelen. _/-\o_
Ze zijn hier alledrie (nog een jongere) best wel van de LEGO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
RobertJ schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:31:
Hoe conservatief je lijkt ligt maar net aan de persoon die je het vraagt. Rond die leeftijd keek ik al naar films zoals 'It', 'Gremlins', 'Critters' en vast wel nog wat meer horror films. Zo rond m'n 8ste/9de jaar speelde ik af en toe Doom. Dus in mijn ogen ben je enigzins conservatief als je liever nog wat jaartjes wacht daarmee.

Maar goed, een beetje conseratief zijn kan geen kwaad.

Ik zou eens kijken in de oude doos als ik jou was; spellen uit 1992 - 2000.
Whacky Wheels (kartspel) komt bij mij op in het geheugen, splitscreen.

Ik denk dat je voor niet gewelddadige spellen toch al gauw bij racespellen moet kijken en anders de consoles. NES/SNES, etc. Dan leren je kinderen het 'simpele' oudere spul misschien ook te waarderen :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 21:22
NitroX infinity schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:19:
....

...
Ik denk dat je voor niet gewelddadige spellen toch al gauw bij racespellen moet kijken ...
Niet per definitie.. Carmageddon is een racespel uit die tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ja okee :+, er zijn een paar gewelddadige racespellen maar er zijn er meer die dat niet zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
NitroX infinity schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:19:
[...]
Hoe conservatief je lijkt ligt maar net aan de persoon die je het vraagt. Rond die leeftijd keek ik al naar films zoals 'It', 'Gremlins', 'Critters' en vast wel nog wat meer horror films. Zo rond m'n 8ste/9de jaar speelde ik af en toe Doom. Dus in mijn ogen ben je enigzins conservatief als je liever nog wat jaartjes wacht daarmee.

Maar goed, een beetje conseratief zijn kan geen kwaad.

Whacky Wheels (kartspel) komt bij mij op in het geheugen, splitscreen.

Ik denk dat je voor niet gewelddadige spellen toch al gauw bij racespellen moet kijken en anders de consoles. NES/SNES, etc. Dan leren je kinderen het 'simpele' oudere spul misschien ook te waarderen :+
wacky weels ben ik mee opgegroeid :P leuk broertjes afmaken met egels en ijsblokjes :P
alleen ik ben bang dat dat soort spul niet meer draait op een computer uit deze eeuw.

Ik zou een Wii voor ze halen :P heel veel leuke spelletjes die ook voor kleinere kinderen geschikt zijn,
en als de kindertjes op bed liggen kan pappa er ook nog plezier aan beleven ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Flatout 2 :+

Heerlijk simpel racespel. Ziet er leuk uit, is ontzettend simpel om te begrijpen. De funfactor is vrij tot extreem hoog. Ook het multiplayer gedeelte is gaaf. Zit geen bloed of iets dergelijks. Alleen tactisch je tegenstander van de baan afbeuken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Touchdomex schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:43:

Heerlijk simpel racespel. Ziet er leuk uit, is ontzettend simpel om te begrijpen. De funfactor is vrij tot extreem hoog. Ook het multiplayer gedeelte is gaaf. Zit geen bloed of iets dergelijks. Alleen tactisch je tegenstander van de baan afbeuken.
Agree, mijn zoontje van 3 (in feb 4) vindt deze fantastisch. Spelen het vaak tegen elkaar , allebei met FF stuurtje :-). Alleen vindt ie niet altijd even tof als ik hem weg beuk. Ook vraagt ie vaak of het ok was, dat hij mij even van de baan drukt: "Mocht toch he papa?"
Jammergenoeg is hij helemaal druk als we stoppen, hij wil eigenlijk niet stoppen. Dus gejank en geschreeuw dat meneer door wil gaan. Hebben nu maar een kookwekkertje erbij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Worms is misschien ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Ik denk dat Little Big Planet harstikke leuk is voor die kids. Samenspellen om puzzels op te lossen, wil ik zelf ook spelen, maar ik heb geen PS3.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Touchdomex schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:43:

Je ziet alleen wel je ventje door de voorruit vliegen als je ergens keihard tegenaan beukt, dat vind ik toch niet heel erg vredelievend :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
MapleStory, nederlandse versie. Kijk wel uit voor verslavingsgevaar, ook voor jonge kinderen is dit aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:16:
Ik denk dat Little Big Planet harstikke leuk is voor die kids. Samenspellen om puzzels op te lossen, wil ik zelf ook spelen, maar ik heb geen PS3.. ;(
Ik deel je pijn (en ook met de Wii) ;(

Overigens, Worms 2 is inderdaad ook erg aan te raden. Wapens? Ja, maar meer Tom & Jerry stijl :P Deed het hier altijd goed op feestjes, met zn 6en ofzo rond 1 computer. Toen ik voor het eerst (jochie van een jaar of 10) die Holy Handgrenade en Nuclear Bomb gebruikte kwam ik niet meer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

PS 3 met Stardust: HD, Pixel Junk Monsters, Pixeljunk Eden, Little Big Planet.

Leuk voor kerstmis ;).

Leuke goedkope acties ook btw...En ze zitten gezellig samen in de woonkamer, het is alleen een stuk duurder dan de rest. PS 3 begint pas bij 300 euro geloof ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Aight! op 13-12-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12
TrackMania Nations Forever :Y

Spel is gratis te downloaden, zit multiplayer optie in (over internet, of over LAN) en is zeer snel te begrijpen, en kan ook op Nederlands worden ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Worms? (armageddon of ouder).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerf Arena Blast.

Een soort van Quake 3 maar dan zonder geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:11

crisp

Devver

Pixelated

Och, ik laat mijn zoontje (3 1/2) toch rustig meedoen met DOOM. Quake en UT vind ik daarentegen dan wel weer te realistisch voor hem, maar het concept 'boze monsters' is een kind op die leeftijd toch niet vreemd (vgl diverse sprookjes). Ik denk dat een boel OK is zolang je er als ouder maar bij bent om ze duidelijk te maken dat het maar een spel is en niet echt, en dat in de echte wereld 'stoute mannen' in de gevangenis horen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27
Zoals al eerder aangegeven

Een Wii met het balance board en dan bijv. Raving rabbits TV of voor meisjes een cartoon game met meiden die spion zijn (weet de naam niet).

gaan ze echt helemaal mee weg, en ze bewegen vooral met raving Rabits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss moet je je zoontje ook eens de originele sprookjes van Grimm voorlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 11:43
Ik heb zelf (gelukkig) nog geen kinderen. Maar ik speel met mijn neeftjes (5 jr~) hier altijd Need For Speed Most Wanted tegen elkaar en dat vinden ze geweldig. En ook erg gemakkelijk omdat ze het sturen terwijl rechtdoor indrukken nog niet helemaal door hebben. Maar het spel is zo gemaakt dat rechtdoor meestal wel voldoende is. :)

[ Voor 35% gewijzigd door xzaz op 14-12-2008 03:03 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
crisp schreef op zondag 14 december 2008 @ 01:26:
Och, ik laat mijn zoontje (3 1/2) toch rustig meedoen met DOOM. Quake en UT vind ik daarentegen dan wel weer te realistisch voor hem, maar het concept 'boze monsters' is een kind op die leeftijd toch niet vreemd (vgl diverse sprookjes). Ik denk dat een boel OK is zolang je er als ouder maar bij bent om ze duidelijk te maken dat het maar een spel is en niet echt, en dat in de echte wereld 'stoute mannen' in de gevangenis horen...
Word, alleen kinderen hebben soms moeite met hypothetisch denken, dat is iets waar je dan wel op moet letten, vinger aan de pols houden zogezegd. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Aight! schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:45:
PS 3 met Stardust: HD, Pixel Junk Monsters, Pixeljunk Eden, Little Big Planet.

Leuk voor kerstmis ;).

Leuke goedkope acties ook btw...En ze zitten gezellig samen in de woonkamer, het is alleen een stuk duurder dan de rest. PS 3 begint pas bij 300 euro geloof ik.
Er is ook nog een Buzz Jungleparty. Dat is voor kinderen vanaf ongeveer 4 jaar oud. Moet je wel een PS2 of PS3 hebben en Buzz Buzzers.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomaz
Ik zie hier erg leuke reacties, die zelfs voor mijn jongste nog perspectieven biedt. :)

Misschien ben ik onvolledig geweest, maar ik wil er geen WII of PS2 voor hoeven aan te schaffen. :|
En ook andere Splitscreen opties zie ik niet zitten.
Progressief of niet, hebben al mijn kinderen een eigen PC waar ze mee mogen rommelen totenmet, maar ik houd ze voorlopig weg van internet.
En inderdaad, toen mijn oudste destijds het onschuldig ogende Tom en Jerry speelde, werd dat gooi en smijt gedrag naderhand keurig gecopieerd en uitgeleefd op zijn broertje. 8)7

Ik zal de geadviseerde games eens proberen.

Dat Flatout2...
Is dat een PC game die je via een netwerk kunt spelen?
Ik ben zelf een beetje van de schietgames, maar wellicht vinden mijn jongens het racen ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

Fantomaz schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:23:
Ik zie hier erg leuke reacties, die zelfs voor mijn jongste nog perspectieven biedt. :)

Misschien ben ik onvolledig geweest, maar ik wil er geen WII of PS2 voor hoeven aan te schaffen. :|
En ook andere Splitscreen opties zie ik niet zitten.
Progressief of niet, hebben al mijn kinderen een eigen PC waar ze mee mogen rommelen totenmet, maar ik houd ze voorlopig weg van internet.
En inderdaad, toen mijn oudste destijds het onschuldig ogende Tom en Jerry speelde, werd dat gooi en smijt gedrag naderhand keurig gecopieerd en uitgeleefd op zijn broertje. 8)7

Ik zal de geadviseerde games eens proberen.

Dat Flatout2...
Is dat een PC game die je via een netwerk kunt spelen?
Ik ben zelf een beetje van de schietgames, maar wellicht vinden mijn jongens het racen ook wel interessant.
Jep, via lan kun je Flatout2 spelen (en 't is nog gaaf ook :D )

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
steveman schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:28:
[...]

Jep, via lan kun je Flatout2 spelen (en 't is nog gaaf ook :D )
Ja erg leuk is het, mijn kleine zeurt er non-stop over dat ie het wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomaz
MOET dat met zo'n stuurtje?
Of kan het ook met de muis oid? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fantomaz schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:43:
MOET dat met zo'n stuurtje?
Of kan het ook met de muis oid? :9
Flatout kan met elk ding wat je wilt. Stuur is leuk, toetsenbord ook, muis is niet aan te raden en een gamepad moet ook wel gaaf zijn.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomaz
Dat moet wel met de nodige mod's gedaan zijn :)
Is dat een beetje realistish? Ik bedoel... Zijn de gebruikte mods daarvoor te vinden?
Dan zou ik in staat zijn counterstrike te pimpen voor mijn kids.
Niks geweldadigs aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fantomaz schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:30:
[...]

Dat moet wel met de nodige mod's gedaan zijn :)
Is dat een beetje realistish? Ik bedoel... Zijn de gebruikte mods daarvoor te vinden?
Dan zou ik in staat zijn counterstrike te pimpen voor mijn kids.
Niks geweldadigs aan. :)
Misschien dat je kan kijken naar de gebruikte mods aan het einde van het filmpje ;) Daar staan ze ongeveer. Persoonlijk zou ik trouwens uberhaupt geen shooters aanbieden aan je kinderen. Ben er ook zonder mee opgevoed( hell no, jazz jackrabbit was zelfs te gewelddadig :o ) Speel het nu af en toe, maar nog steeds niet met echt veel plezier( hooguit Team Fortress 2) Het is welliswaar tegen elkaar, maar het is niet bepaald kindvriendelijk in welk sausje je het ook gooit.

Wat ook nog echt gaaf is, makkelijk is en goed splitscreen of over het netwerk te spelen is. 1nsane :9~ Zoek het maar eens op. Is niet meer technisch hoogstaand of super spectaculair. Maar de plezier die je eruit haalt. Geweldig. Absoluut niet gewelddadig. Maar de fun en simpelheidsfactor is hoog!

Pagina: 1