iPod harddisk hoorbaar via speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:35
Mijn vrouw heeft een iPod video 5th generatie. Met sinterklaas heeft ze van mij een trust SP2992 speakersetje erbij gekregen. Doet het allemaal leuk maar met 2 kleine probleempjes;

1) de player gaat autopower off, mijn vrouw heeft voor yoga/meditatie een mp3tje gebakken waar 15 minuten stilte inzit voordat de muziek weer verder speelt. Normaliter is dat dus ideaal, want dan hoef je niet op de klok te kijken om te weten of de tijd al om is. Alleen zat ze zich laatst na 25 minuten toch wel af te vragen waar de muziek bleef, was dat gekke ding op standby gegaan, en de ipod werd ook in slaapstand gezet. (zonder de trust is dat dus niet)

2) Bij het skippen van liedjes is de harddisk een beetje hoorbaar door de speakers. Zelfde idee als je vroeger wel eens hoorde met een seriële muis, met dat gekras door je speakertjes. De harddisk zelf is dus zeker niet kapot. Als de audio via een jackplug wordt aangesloten is het geluid er niet.

Aangezien beide problemen alleen optreden als de ipod in de trust dock zit, verdenk ik de trust. Nu vraag ik me alleen af of het wellicht niet ook een probleempje in de ipod kan zijn? (Vooral probleem2) Anders koop ik een duurder setje en is de harddisk nog steeds hoorbaar...

Iemand ervaring hoe van deze problemen af te komen?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:11
Klinkt als slechte afscherming van 't trust setje.. Is vaak zo met trust spul, moet toch ergens op bezuinigd worden..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:35
simon schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:06:
Klinkt als slechte afscherming van 't trust setje.. Is vaak zo met trust spul, moet toch ergens op bezuinigd worden..
Conclusie hadden wij ook getrokken. Ding is dus toch maar retour. We hebben nu een JBL Onstage gekocht, die is echt veel beter, en nog kleiner ook. Alles werkt, precies zoals het hoort! best fijn is dat. :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.