Toon posts:

bose companion 2 of harman kardon soundsticks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt ik wil niet meer dan 150eu uitgeven en ik wil wel iets wat er mooi uitziet.
ik wil geen creative logitech of altec maar als jullie misschien nog een andere leuke set voor bij de laptop weten in die prijscategorie zou ik het graag horen
al vast bedankt
emile

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Soundsticks. Bose is C kwaliteit producten voor een A kwaliteit prijs. Better sound through marketing. Ik zou dat toe kunnen lichten maar als je drie seconden rond zoekt heb je 't wel gevonden denk ik...

[ Voor 51% gewijzigd door CyBeR op 12-12-2008 22:20 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
maar zijn de soundsticks wel echt goed? ik kon ze vandaag horen bij de it's maar daar stonden 100tv's aan en kon er dus weinig uit wijs worden

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet echt iets mis mee zover mijn ervaring ermee reikt. En zeker mooi om aan te zien iig.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-02 12:49
soundsticks klinken prima, zeker voor de grote en het feit dat t losse speakertjes zijn (en binne de prijsklasse)

android since G1.

Verwijderd

Topicstarter
nou hebben ze hier in delft bij it's alleen een showmodel staan, en bij bcc hebben ze niet weten jullie of ze ze bij de mediamarkt verkopen en hoe duur ze daar zijn?

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:53
Volgens mij kan dat nog per filiaal verschillen, wat audio in MM althans betreft.
Dus je kan beter er gewoon even heen gaan en als dat te ver weg is of je beetje lui bent, even bellen ;)
Pagina: 1