nou zal ik dan maar even helpen?
Met de TV in op je asus kaart kan je GEEN frequenties in stellen van TV programmas! er zit geen Tuner kaart op om dit te doen!
Wat je dan moet doen ( zoals ik gedaan heb ) is je Videorecorder er op aansluiten en DIE als tuner gebruiken!
Van je VCR doe ga je ( al dan niet met scart converter ) een verbinding maken van composite of svideo naar je TV in van je Asus kaart.
Als dit gedaan is start je het programma Asus Live wat je bij je kaart hebt gekregen (DIT MOET ZO ZIJN!!!!!) Als je die goed insteld ( Pal - BGHI en gekozen hebt of je svideo/composiet hebt ) krijg je de zender die ook op je vcr ingesteld staat op je PC!
Je kan Asus Live op Capture zetten en dan kan je een video fragment opnemen! ( hierbij kan je ook de codec installen daarvoor raad ik aan om hem op UVYV te zetten (of die daar et meest op lijkt) dan kan je bv kiezen om de DivX codec te gebruiken of een MPG codec. (scheeld ruimte

)
Wat ik niet kan aanraden is het onder windows 2000 te doen! windows 2000 is hier helemaal niet geschikt voor en dropt onwijs veel frames bij het capturen! Dit is ook de enige reden dat ik w98 nog naast mijn w2k heb draaien, gewoon weg voor de videobewerking
en het kan niet aan mn specs liggen want er zit 256mb ram in en een 2 hdds in RAID en en duron 700@900Mhz
Maar ok! ik hoop dat dit geholpen heefT! anders moet je me maar ff mailen of ff op ICQ opzoeken! dan kan ik je stap voor stap helpen!
(al kan dat pas vanavond want ik ben vandaag overdag weg

)