Toon posts:

Identieke PC's volledig synchroon houden

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou twee identieke laptops willen. Zowel de bestanden als alle instellingen en voorkeuren moeten iedere nacht gesynchroniseerd worden (synchroniseren van master naar slave, nooit omgekeerd). Ik vroeg me af of het volstaat om alle bestanden op de C schijf over te hevelen; worden dan ook de registry en programma-instellingen meegenomen of zit het ingewikkelder in elkaar?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
En wat is de reden hiervan?
Je wilt virussen ook kopieren?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je kunt de bestanden die de registry bevatten niet copieren, niet met windows.

Uiteraard kun je wel een programma gebruiken om de harde schijf te mirroren. (b.v. met ping

maar idd, waarom?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leuk, maar ik mis hier elke vorm van eigen inzet in.

Ga zelf eerst eens wat uitzoeken, leg een paar alternatieven naast elkaar, en bekijk dan wat de voor- en nadelen zijn van die methoden.
Simpelweg de vraag hier neerplempen zonder vooronderzoek is niet wat we hier waarderen.
Het Windows Clients - Beleid is lijkt mij toch vrij duidelijk, en er missen toch aardig wat zaken in je openingspost die wel degelijk van belang zijn.

Dit topic gaat dicht met het verzoek een degelijker startpost te maken die wél aan de vereisten voldoet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.