Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik een tekeningen in photoshop, doe ik op een layer: 'select pixels'. Vervolgens kopieer ik die naar een nieuw bestand, en plak daar een paarse achtergrond achter. De pixels aan de rand kleuren vervolgens mee met de achtergrond.

Hoe kan ik dit voorkomen ?

Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/1149/photoshopprobleemdc9.jpg

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als het puur om op te slaan is met transparante achtergrond, dan 'safe for web' en bij 'matte' het wit selecteren.
Met jouw werkwijze: select all > copy merged > in nieuw document plakken > magic wand > bovenin tolerance '0' en anti aliasing uit

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je hebt waarschijnlijk anti-aliasing aan staan bij je select tool (welke je dan ook gebruikt; maar ik vermoed de magic wand of consorten). Of je feathered je selectie oid.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kleuren ze mee met de achtergrond uit het vorige document - waar je 'm uit geknipt hebt - of met je nieuwe?

In het eerste geval, zou ik zeggen, hou Tom aan; in het tweede geval, hou RobIII aan. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs